Jdi na obsah Jdi na menu

Lepší využití a pokrok v dopravě ropných tankerů

-oi-o.jpeg

Nyní bych chtěl hovořit o účinnějších tankerech ve věci jejich mobility.Věc se má tak že by v budoucnu měli existovat tankery s většími lodními šrouby které by umožňovali rychlejší pohyb lodí a také účinnější zpětný chod.Další lodní šrouby by bylo po stranách lodě a ty by korigovali polohu lodě v přístavu nebo u vrtné věže.Nové tankery by měli být soběstačné tedy nepotřebovali by remorkéry které korigují loď tak aby dobře proplula přístavem a zakotvila.Pokud bude mít tanker větší lodní šrouby bude rychlejší například o 25 km/h.Všechny šrouby tedy i ty po stranách by byli poháněny sami od sebe a to proto že by byli lodní šrouby živé tedy živá hmota ,tedy transformer.Díky korigaci pomocí bočních šroubů by se dalo předcházet kolizím a únikům ropy do moře.Ropa by byla převážena rychleji a bezpečněji což by znamenalo převrat v dopravě ropy a mohl se i zvýšit export ropy do rafinérií po celém světě.Svět rychlých tankerů by byl o dost lepší a fungoval by o 40 procent lépe.Korigační lodní šrouby jsou velkým přínosem a budou sloužit tak aby zajístili dokonalý chod námořní dopravy ropy na zpracování na naftu,benzín a LPG a CNG.