Jdi na obsah Jdi na menu

Použití dvouválců u supersportů značky Suzuki

2019-suzuki-gsx-r1000-ryuyo-209hp-superbike-42.jpg

Nyní bych chtěl hovořit o značce Suzuki a to o motocyklech.Věc se má tak že Ducati vyráběla jako jediná na světě dvouválce a dokázala se hrdě postavit ostatním litrům a to už modelem 1198 před Panigale V2.Motor V2 se 160 koni je něco co je opravdu neuvěřitelné a u Ducati také spolehlivé.Proto by se měly vyrábět motorky od Japonců a to taky s dvouválci.Pokud by Suzuki vyráběla dvouválce s objemem od 1000 ccm do 1300 ccm byl by to v motocyklovém světě obrovský převrat a úspěch.Japonský dvouválec například s 205 koni by byl určitě bestsellerem.Nyní Ducati přestala s výrobou dvouválců a zavedla na trh čtyřválec ,což znamená že by jiné značky mohli zavést výrobu dvouválců a nelezli by nikomu do zelí jak se říká.Motor V2 od Suzuki by byl určitě superagilní,živý a co je nejdůležitější s japonskou precizností.Japonská V2ka by měla jet ukrutně a šla by na to podle své pověsti tedy dokonale použitelnou na limitu a s Japonskou spolehlivostí což je u Ducati samozřejmostí.Firma Ducati je velice inovativní značkou a s dvouválci v supersportu přišla jako první a byla nejlepší na cestě i na okruhu.