Jdi na obsah Jdi na menu

Program čtyřicet- 3

maxresdefault.jpg

Nyní bych chtěl hovořit o nové funkci videotelefonování.Tedy mělo by to vypadat tak že by se videotelefonovalo mezi televizemi Plazma.Věc by fungovala tak že by se propojili televize přes bluetoth v mobilu s televizí a tak by mohlo videotelefonování  fungovat.Jednalo by se o lepší zážitek kdy by viděl člověk volajícího přes velkou plochu a v digitální kvalitě.Kvalita obrazu by byla dokonalá a volající by měl volaného v celém obýváků i s kvalitním zvukem který by byl digitální.Hlasitost by šla nastavovat na televizi tedy by člověk při větším větru o nic nepřišel.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o závodech v driftu.Věc se má tak že by se měli za výhru v drifterských soutěžích vyhrávat pomůcky pro Sado maso bondage.Tedy šlo by o provazy ,pouta,bičíky a biče atd..Pomůcky pro sado maso bondage by se vyhrávali protože jde o drsný sport kdy se jezdí jenom bokem a proto se tyto pomůcky k driftu hodí.Sortiment by byl veliký a v případě dvojitého vítěztví v jednom týdnu u jednoho jezdce tak by dostal vždy nové pomůcky nebo stejné v jiném provedení.Tyto pomůcky by pak mohl použít na svojí manželce nebo by je mohl používat na planetě Sado Maso Bondage.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o stěračích na planetě Závodníků.Na planetě závodníků by měli mít auta stěrače a mít na zadním skle a to dva kusy tedy stejně jako ve předu.Takto by byl vždy dokonalý výhled vzad.Byli by zde i dva stěrače stejně jako ve předu.Stěrače v zadu by byli dokonalým výdobitkem pro planetu Závodníklů.Na všech planetách Závodníků by měli stěrače ve dvou kusech na zádi například SUV ,nebo Sedany ,nebo Hothatche nebo hrstka supersportů s většími zadními okny.Dva stěrače by se ujaly a byli montovány už v továrně před tím než by se zaplatila licence.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o zatroubení motocyklu ve dvou pokusech na auto před ním protože by ho chtělo předjet ve svící.Tato možnost by platila na všech planetách.Takto by se upozornil řidič že má jet v klidu a rovně a že se bude předjíždět ve svíci.Svíce je pro mnohé jednoduchý úkol a tak bude toto pravidlo přijato s respektem.Takto se předejde zbytečným haváriím kdy auto vybočí ze svého směru a nabourá motorkáře.Každý motorkář bude toto vědět už z autoškoly protože svíce se používá hodně a musí pro ní platit pravidla.V tomto případě by to bylo zatroubení na řidiče ve dvou pokusech.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o dobytku ve formě krav které by mohli sloužit jako reklama.Tedy na kravách by mohli být různé obrázky s nápisy.Tedy věc se má tak že by mohli existovat nápisy reklam jako Snickers nebo Milka nebo Bounty nebo Mars nebo Lion.Krávy by tak prokoukly a mohli by být užitečné pro reklamu všeho druhu.Mělo by jít vždy o reklamy na jídlo tedy čokoládové tyčinky,bonboniéry nebo zmrzlinu.Každá kráva by mohla na poli mít jinou reklamu a za každou krávu by se platil poplatek za pronájem plochy tedy například za jednu krávu 50 tisíc.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o vystřelování aut katapulty což se dnes běžně používá ve filmu ve Spojených státech amerických.Věc se má tak že by mohli být vystřelovány auta s lidmi což by byla novinka.Byli by vystřelovány do molitanu tedy přistání by bylo vždy měkké.Jednalo by se o bezpečnou a dokonalou zábavu kdy by například Chevrolet Corvette byl vystřelen s lidmi na palubě a dopadl by do měkkého molitanu.Jednalo by se o vyhledávanou zábavu která by byla pouze ve Spojených státech amerických a za kterou by se platilo 200000 korun.Přeci jen nechat se vystřelit autem do vzduchu a dopadnout do molitanu je drsná věc a proto tedy 200000 korun.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o satelitní navigaci používanou pro měření rychlosti v budících u motorek.V budících by se tedy ukazoval údaj který by změřila GPS tedy satelitní rychlost.Tedy takto by šla rychlost měřit přesněji.Tedy například by motorka jela 290 km/h a podle satelitu by to bylo 282 klm/h.Satelitní navigaci jde věřit více a proto by digitální přístroje u superbiků byli zobrazovány podle satelitu.Znamená to že moto bude muset být pořád připojeno na satelit.Což si vyžádá vytvoření více satelitů aby pokryli všechny motorky na celém světě ve všech druzích.    

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o zobrazování rychlosti na budících nebo digitálních přístrojích díky satelitní družici u aut.Satelitní družice by zobrazovala přesný údaj v rychlosti a to na 0 km/h odchylku.Auta by byli vždy připojeny na GPS tedy satelit a tak by museli být vytvořeny stovky nových družic a ty vynést na oběžnou dráhu.Pokud by člověk jel v autě 300 km/h tak by ukazoval 292 a s družicí by ukazoval 300 km/h.Věřit se může více družici protože jde o přímý kontakt z vesmíru.Tedy družice by ukazovali v budících aktuální rychlost podle družice a rychloměr by měl nejpřesnější údaje.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o čtyřkolkách a jejich rychlosti měřenou družicí.Čtyřkolky jsou také velké vozítka a proto potřebují mít rychlost na budících zobrazovanou podle toho co ukáže družice.Družice by byla propojena s budíkem rychlosti a  zobrazovala by aktuální rychlost.U čtyřkolek by to bylo do 160 km/h protože vyšší rychlost by byla již o zdraví.Například Yamaha Raptor dosahuje 160 km/h tedy u této čtyřkolky by byla rychlost měřena satelitně a to díky družici.Čtyřkolky by mohli fungovat v lesích v dunách nebo v blátě nebo na okruhu pro crosové motorky a vždy by u nich byla rychlost měřena satelitem a přesně.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o kamionech jejich měření rychlosti v budíku rychlosti.Věc se má tak že by se jednalo o pomoc družice která by kamion držela na správných hodnotách.Tedy pokud by kamion jel 90 podle konvenčních přístrojů tak by podle družice jel například 80 km/h.Družice jsou přesné a jde jim věřit a proto se používají při maximální rychlosti například u supersportů které jsou testovány a také u Bugatti Chiron Longtali byla rychlost měřena za pomocí družice.Proto se družicím a jejím údajům věří a jsou běžně využívány.Tedy kamiony by jezdili s přesnými hodnotami které by vyhodnocoval kamion a jeho rychloměr napojený na GPS.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o autonomní jízdě po dvou kolech na boku.Věc se má tak že by šla tato věc použít pouze u SUV,Hatchbacku a sedanů.Supersporty jsou moc tvrdé a proto by je opětovné vrácení na 4 kola mohlo i poškodit a to zvlášť na nízkoprofilových gumách.Tedy auto by mohlo jezdit na boku do 100 km/h.Tato možnost by byla pouze na planetě Tuningu a planetě Závodníků.Zde by mohli jezdit v běžném provozu a protože by auto řídil transformer tak by nehrozila žádná havárie ani karambol.Ježdění na dvou kolech například na Lamborghini Urus by byla krásná podívaná.Řidič by musel být připoutaný čtyřbodovými pásy což by byl jediný limit v jízdě po dvou kolech na boku.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o jízdě na velbloudu.Existují například ve Španělsku skupiny velbloudů jedoucích za sebou do mírného stoupání.Věc se má tak že by lidi vedoucí tyto velbloudy byli nahrazeny za transformery.Mělo by jít o Fordy Focusy RS ve výšce 190 centimetrů ve formě robota kteří by vedli velbloudy na začátku skupiny velbloudů.Jízda na velbloudu je zajímavý zážitek kdy se může jet bud v sedadlech po stranách nebo na hřbetu za sebou dva lidi.Obě varianty jsem vyzkoušel a jde o dobrý zážitek.Jednou na Lanzarote a podruhé v Dubaii.Focusy RS by byli dokonalými vůdci kteří by měli autoritu a proto je třeba Focusy RS nasadit.Šlo by opět o show pro diváky tedy transformer vedoucí stádo velbloudů za sebou.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o přepadovce která by násilně vnikala do bytů kde by byli pěstírny konopí nebo varny pervitinu nebo zbraně nelegálně držené.Věc se má tak že by na místo jezdili dva Koenigseggy Gemery v černé barvě samozřejmě v plném pancíři a kdykoliv schopné pomoci přepadovce v chycení pachatelů.Tedy dvě Gemery po čtyřech lidech v přepadovce by přijeli v tichosti na adresu kde se zločinci nacházejí a zde by se do práce vrhlo 8 mužů přepadovky.Gemera má čtyři místa k sezení a proto jde dokonale využít pro tyto akce.Interiér Gemery by byl také černý proto aby se hodil k mužům přepadovky kteří jsou celý v černém.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o králi youtube.com.Nyní je jede z králů Justin Bieber s 2,5 miliony shlédnutími.Ovšem moje videa by měli překonat 10 miliard zhlédnutí po tom až budou všichni lidé vědět o prodeji Zeleno bílé krve.Youtube king tedy budu já jako bůh kdy bude každého zajímat jaký je bůh a proto budu mít i více zhlédnutí tedy například i 20 miliard zhlédnutí.Na tom se dá i vydělat protože youtubeři dostávají peníze za jejich publikaci a proto bych peníze věnoval různým nadacím nebo do sbírek.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o autobusech kteří by vedle konvenčního použití byli transformery.Transformeři by jako součást hybridu dobíjeli baterie autobusů které by byli elektromobilní.Tedy by pomáhali transformeři při rozjezdu ,dále při couvání a do kopců a k tomu k udržování nejvyšší rychlosti.Udržování nejvyšší rychlosti by velmi pomohlo elektro busům protože by šlo o nejvyšší zatížení udržovat maximální rychlost.Transfroemři by dobíjeli Elektro busy do plna a střídali by se s konvenčním pohonem tedy by zasahoval transformer jen tehdy pokud by měl elektrobus stav baterie na 50 procentech.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o správném umístění baterií v autě tedy v elektromobilu.Věc se má tak že by se baterie měli umísťovat hlavně tak aby byli v suchu.Tedy aby se k nim nedostala voda od deště nebo při mytí.Dále aby se nepřehřívali dále aby vydrželi dlouhou dobu a také tak aby nedošlo k požáru.Každý elektromobil by musel mít hasící přístroj pro bezpečnost.Již se stali u BMW případy kdy začali I3ky hořet a proto je toto priorita číslo jedna.Do budoucna budou baterie větší a s tím poroste i teplota ovšem vše jde obejít a proto bude přehřátí vyřešeno a nebude hrozit požár.Každý elektromobil by měl být v budoucnu pokud bude transformer tedy hybrid bezpečný a neměl by mít žádné nedostatky.Každý transformer předejde požáru sám protože bude živí a vše ucítí a proto také rychle zasáhne.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o vhodném uložení baterií do motocyklů.Věc se má tak že by měli být uloženy baterie tak aby byli voděodolné a byli od ní utěsněny.Další věc je přehřívání a třetí věc je požár.Baterie by měli byt umístěny tak aby příliš netopili a k tomu by se dal použít vodní okruh jako u spalovacího motoru u konvenčních motocyklů.Ovšem pokud by byl motocykl také transformer tak by mohl při požáru zahájit auto hašení z vody kterou by si vozil sebou.Každé přehřátí by transformer cítil a tak by nedovolil to aby došlo k požáru.Tedy požáry budou vyřešeny na vždy a elektromobilita by byla bezpečnou formou dopravy.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o správném umístění baterií u autobusů.Zde je spoustu možností kam baterie umístit tedy by mohli být například uprostřed busu pod podlahou kde by jim nehrozila žádná vlhká místa a voda by se zde nedostlala protože by byla mezi podlahou busu a krytem který by byl vodotěsný na spodku autobusu.Tedy takto by se vyřešila voděodolnost.Dále by zde byla možnost přehřátí a požáru a nato by zde byl transformer který by při ucítění větší teploty přizpůsobil funkci baterií a baterie uchladil díky tomu že by autobus jel půl hodiny na principu transformera.Každý transformer by vše cítil a tak by nikdy nehrozil požár autobusu kvůli přehřátí baterií z provozu elektrobusu.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o kamionech a jejich umístění baterií pro elektro kamiony.Baterie by museli být v suchu,nesměli by se přehřívat a z toho vznikat požáry.Transformeři kteří by byli součástí kamionu by nedovolili nikdy žádný požár protože by cílili každý šroubek který by kamion měl.Baterie by byli pod kabinou kamionu a spolu s elektromotory by nahradili konvenční motor.Baterie by museli být umístěny do naprosté suchosti a bez možnosti prosáknutí vody.Kamion by měl pro jistotu ještě hasící systém který by byl pod kabinou a v celém návěsu který by vždy uhasil všechny ohniska požáru.Elektro kamiony by byli bezpečné a nehrozil by žádný problém v souvislosti s bateriemi a elektromotory.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o VW Golfu GTI Apache v červeno žluté.Věc se má tak že by tento vůz měl svojí ochranku a to v podobě 4 vozů Bugatti la Voiture Noire.Tedy tam kde by byl Golf GTI Apache umístěn tak by ho hlídali čtyři vozy La Voitrure Noire což znamená černé auto.Mohli by být 100 metrů pod zemí a měli zde dost prostoru aby se zde mohli transformovat a povídat si jako roboti.Dále by byla ochranka potřeba při výstavách červeno žlutého unikátu neboli unikátu smíchu kde by ho mimo krychli za sklem hlídali čtyři vozy La Voiture Noire což je nejdražší auto dneška s cenou 430 milionů korun.Apache by byl v bezpečí a nehrozilo by mu žádné nebezpečí.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Zeleno bílé krvi a její ochraně.Zeleno bílá krev by mohla být umístěna 100 metrů pod povrch a to ve Spojených státech amerických.Hlídali by ji tedy 4 Bugatti Chiron Super Sport 300 + Longtail.Pod zemí by se mohli transformovat do robotů pouze Longtaily protože Zeleno bílá krev bude muset pracovat a otáčet protorem,tedy bude muset být auto a ne robot.Žádné výstavy by se nekonaly a Zeleno bílá krev by byla buď pod zemí s Longtaily nebo na světle Americké vojenské základny.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Správcích klidu a jejich možnosti využití uličky na dálnici.Tito Správci klidu jako Ferrari Laferrari,Gumpert Apollo nebo Bugatti Chiron Longtail by mohli využít uličky s majáky a sirénami.Majáky by byli v přední masce neboli nárazníku.Pokud by bylo potřeba vyřešit nějakou nutnou věc tak by byli uličky pro Správce klidu potřebné.Platilo by to tehdy pokud by zfetovaní lidi chtěli řídit dopravu na dálnici.Správci klidu by tedy střežili klid a používali by tuto uličku pro Policii,Rychlou záchranou službu nebo hasiče.Správci klidu by byli bílý a tak ty to řidiči hned poznali a poslušně vytvořili uličku.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Bugatti Veyron a jeho vlastnění.Věc se má tak že by tento vůz mohli vlastnit pouze Ti nejbohatší.Veyron by se prodával vždy za 500 milionů korun a tedy by ho mohli mít pouze nejbohatší.Nešlo by o nájezd a ni stáří ale samotné vlastnění by stálo vždy 500 milionů korun.Bugatti Veyron je bůh a proto bude mít tuto cenu.Pokud je auto bůh a vytvořil ho bůh jako je Barack Obama tak bude stát 500 milionů oproti dnešním 20 milionům korun.Veyron by musel být pojízdný a měl by být mobilní jinak by cena neplatila.Také by za cenu 500 milionů mohli být ze slušnosti nové pneumatiky.Tedy takto by se prodával Bugatti Veyron po prodeji a bylo by to nejdražší produkční auto které bylo vyrobeno.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o závodech koní a o velké Pardubické.Tedy věc by se změnila tak že by koně byli transformery a závodili by s kůží a povrchem běžného koně.Kůn by byl oživen a to tak že by auto okopírovalo koně.Všichni koni by byli transformery a mohli si to rozdat lidé v tom kdo bude stejně a silně švihat do koně.Takto by vyhrál ten nejlepší jezdec a koně by byli všichni na stejné úrovni.Koně by uměli mluvit a měli iq 160 což by bylo pro jezdce něčím novým a neuvěřitelným.Také by záleželo se na koni udržet.Koně by nepotřebovali jídlo ani pití a byli plně soběstační.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o závodech Formule 1 a o výhře za šampionát.Samozřejmě by se dával pohár konstruktéra ovšem k němu by přibila novinka a to výhra všech Bugatti co byli vytvořeny.Tedy by se jednalo o Bugatti Chiron Sport,Bugatti Chiron Pur Sport,Bugatti Chiron Longtail ,Bugatti Centodieci,Bugatti Veyron,Bugatti Divo a Bugatti La Voiture Noire.Všechna Bugatti by patřila například automobilce se zastoupením v F1 tedy například Mercedes nebo Ferrari nebo Red Bull.Jednalo by se o luxusní kolekci kterou by získávala každý rok jen jedna značka Formule 1.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Moto GP a šampionátu který by získával za vítěztví motorky ten tým co by vyhrál celý šampionát.Tedy by vyhrál všechny motorky od značky Ducati.Tedy například Ducati Diavel X,Ducati Diavel klasik,Ducati Multistrádu 1200,Ducati Hypermotard,Ducati V4 R ,Ducati V4 Speciále a Ducati V4 Superllegera ,také Ducati Multistradu 1200 Enduro a Ducati Panigale V2 2020.Tyto motorky by zaslouženě vyhrál team který by dominoval a dokončil chapionát jako první.Motorky by měl ve výstavě v továrně na značku která by šampionát vyhrála tedy například Honda.Každý rok by se vyhrávali motorky značky Ducati a to všechny modely.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o závodech GT3 a jejich výhře.Champiponát GT3 by měl tu novinku že by auta a značka která by vyhrála by získala všechny vozy od Koenigseggu tedy vozy jako Koenigsegg Agera Hundra,Koenigsegg Agera One :1,Dále Koenigsegg Agera Phenix,dále Koenigsegg CCX Trevita nebo Koenigsegg Regera,nebo Koenigsegg Jesko Absolut a Jesko standart s velkým křídlem a také Koenigsegg Gemera.Auta by byli vystaveny jako trofeje u značky která by vyhrála tedy například Audi ,Nissan Ferrari nebo Lamborghini.Každý rok by se hrálo o Koenigseggy za vyhraný šampionát.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Bugatti Veyronu Rembrant který by byl v nabídce v obchodě s transformery na planetě Bohatých.Zde by stál tento kabriolet 500 milionů korun.Veyron Rembrant je velice vzácné auto a mají ho jen Ti nejlepší.Tento Rembrant by obchody s transformery kopírovali a měli je v nabídce a to ihned k odběru a to každý den.Za licenci by si brala značka Bugatti 30 miliard korun tedy pouze za Rembrant.Každý model by měl být prodáván za zaplacení licence a tedy všechny Veyrony  by byli podle vzácnosti placeny v poměrech okolo 30 miliard korun.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Bugatti Veyron La Finale a jeho možnosti pořízení na planetě Bohatých.Věc se má tak že jde o model kterým se Bugatti loučilo s výrobou Veyronu tedy se jménem La Finale.Jedná se o vzácný kus který by stál v ochodě s transformery 500 milionů korun.Za tento Veyron který je také vzácný by byla vyžadována licence 30 miliard korun,tedy stejně jako u Rembrantu by byla kvůli výjimečnosti a vzácnosti licence takto vysoká.Ovšem každý Veyron by stál stejně tedy 500 milionů korun.Těchto Bugatti La Finale by mohlo být na planetě bohatých okolo 100 kusů což je málo ovšem jen proto že by ho měl obrazně každý.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o kamionech a tuningu.Na světě se tuní kamiony tak že to ani neznáme.Používají vzduchové podvozky a hlavně airbrashe.Jejich přední část kamionu je celá na zemi.Tedy určitě se máme u kamionů v tuningu co učit.Hlavně to že leží krásně na zemi je prostě brutus a kamiony jsou na pohled velmi krásné stroje.Kamiony se vzduchem běžně jezdí tedy na měchách a běžně pracují a tahají návěsy.Je vidět že kamiony tuning znají neboli kamionáři a jen lidé jsou od toho utajeni.Každý kamion v tuningu na vzduchu je brutální a ukazuje že krása vzduchových podvozků je krásná opravdu na všem.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o filmu Jurský Park a o jeho parodii.Měla by s vytvořit parodie na Jurský park která by vynesla obrovské peníze.Jde vymyslet spoustu humoru jako například to že když si vezmeme tyranosaura tak ten by ve filmu mohl zastávat sexuální role jako sexuálního tyranosaura.Věc by mohla vypadat tak že by si tyranosaurus řekl brontosauři žerou trávu a já si zase vržu a přitom by ojížděl samici se zadním ocasem na boku.Mohl by v tomto filmu hrát King Kong u kterého by šlo vymyslet spoustu zábavy a tak by Jurský park přinesl spoustu zábavy protože dinosauři můžou být parodováni a to by byl smysl tohoto filmu.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o prasečáku poblíž Jurského parku.Na každý Jurský park by připadal jeden prasečák.Prasečák by měl kapacitu tisíců prasat která by se musela pořád krmit a nechávat pěstovat nové prasata.Dá se říct že u prasat která budou mít 50 kilo tak budou použitelná pro krmení ovšem budou zde i prasata 100 kilová a ty budou žrát tyranosauři.50 kilová prasata budou pro velociraptory a což bude uživitelné a prasata nebudou nikdy docházet jako potrava pro dinosaury.Vždy by se pěstovali prasata jen pro masožravce tedy by celý Jurský park nejedl jen maso ale byli by zde býložravý dinosauři jako brontosaurus nebo triceratops.   

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Hulkovi což je zelený obr který má velkou sílu a patří mezi Avangers.Je zde možnost že Hulk existuje stejně jako superman nebo spiderman.Hulk je vymyšlen tak že splňuje stupeň uvěřitelnosti a jeho existence je reálná a shodná s představivostí o reálných věcech.Hulk bude určitě zelený a bude stejný jako ve filmu protože jeho existenci nelze zpochybnit a to je krok k uvěření že existuje.Hulk by mohl být vůdce pro rozhánění davů a pomáhal by těžkooděncům.Hulk se určitě využije až se zjistí jestli skutečně existuje.Ovšem Hulk by neměl být Fake tedy falešný ale měl by být opravdový.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Shrekovi a jeho existenci.Jelikož se animovaný film zdá málo uvěřitelný ve věci existence jeho postav tak se dá pouze předpokládat že Shreck bude existovat.Každopádně by měl být citlivý na dotek a člověk by ho měl také cítit.Jak jsem říkal tak pokud Shreck existuje na planetě kde existují jen kreslené neboli animované postavy tak by Shreck mohl prodávat zmrzlinu v obchodním centru.Shreck je jenom jeden a proto ho nepůjde kopírovat což by stejně reálně nešlo protože animovanou postavu nelze okopírovat protože je kreslená.Tedy jeden Shreck a to pouze na planetě Zemi a v České republice by mohl existovat kvůli tomu že by Česká Republika byla jednou z nejbohatších zemí světa.

 

 

Nyní bych chtěl představit dopravu MHD a to ve vzduchu mezi baráky.Tedy autobus ve tvaru harmoniky by mohl snadno vzlétat kolmo k nebi a pak podle toho kde by byla zastávka by klesal dolů a zastavil by na zemi na zastávce.Takto by se předcházelo k přeplňování dopravy a autobusy by uvolnili například v Německu jeden pruh který je určen pro autobusy.Létající Městská hromadná doprava by měla své kouzlo a mohla létat celý den a nevypustila by žádné plyny ze spalovacích motoru protože by je neměla a autobus by uměl létat.MHD by byla na všech planetách s možností létat a těšila by se velké oblibě.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o autobusech které by uměli létat a to po oživení kdy by se při oživení objevil virtuální obraz a zde by se pouze naťukali věci které od autobusu chci a tedy létání a ježdění po silnici do 80 km/h.Autobusy by byli meziměstské a tak by létali po daných trasách které by byli v navigaci.Přítomen by nemusel být ani řidič autobusu a autobus by řídil sám nebo by ho řídil automobil smrštěny na 180 centimetrů v robotu.Vždy by bylo létání s transformery bezpečné a nehrozil by pád autobusu.Autobusy by mohli létat tisíce kilometrů po vyznačených trasách podle navigace a podle radarů.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o atrakci skákání z domu s 11 podlažími dolů z okna na nafukovací krychli.Mělo by jít pouze o zábavu na planetě Humoru.Zde by se buď z okna nebo ze střechy skákalo dolů do měkkého nafukovacího vaku který by byl velký 10 krát 10 metrů.Tedy vždy by to bylo bezpečné a bez rizikové.Jednalo by se o zábavu kterou by organizovali hasiči a Ti by tuto atrakci zprostředkovali.Tedy hasiči by měli velký podíl na této zábavě a protože by šlo o zábavu tak by musela být tato zábava zaplacena a dalo by se počítat s cenou okolo 50000 korun za seskok.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o jedničkářích ve školách a jejich životu.Jedničkářům stačí si jednou dvakrát učivo přečíst a umí ho na další zkoušení a proto jsou i velmi chytří.Takový člověk pracuje jako inženýr,politik,nebo Hejtman nebo Eurokomisař.Já jsem na tom byl tak okolo dvojek až trojek ale těžké učivo z práva jsem uměl vždy na jedničku tedy plný počet a šlo o těžké učivo.Ovšem jedničkáři mají dobrý život a proto jsou jedničkáři šťastní a spokojení a jsou to dobří rodiče protože mají přehled o tom o čem slaboduší lidé nevědí.Jedničkáři budou mít vždycky respekt a budou mít dobrou práci protože mají mozek napěchovaný věcmi které ani v životě nevyužije jako je matematika.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o velmi moc osvětlených dopravních letadlech a jejich využití.Tedy letadla budou v budoucnu moc osvícena tedy budou zde svítit ze spodu křídla a ocas a přední část letadla a také kola u vysunutého podvozku.Tedy vše bude osvíceno a budou zde i stroboskopy na křídlech a na ocasu v bílé barvě.Takto by měla přistávat letadla aby byli krásně viditelná a to hlavně v noci.Osvětlená letadla způsobí větší přehlednost při přistávání a bude tak provoz letadel ještě bezpečnější což je pro letecký provoz prioritní a důležité.Bez světel by bylo letadlo málo viditelné a lidem v řídící věži by se hůř rozpoznávali letadla a proto má velké osvětlení letadel svojí budoucnost.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o vrtulnících a jejich větším osvícení.Pokud by vrtulník letěl v konvenčním provedení tak by musel být vybaven stroboskopy a světli ze spodu vrtulníku ovšem tak aby neoslňovala.U vrtulníků transformerů by byli také důležité větší osvícení se stroboskopy a to pod vrtulí nebo na střeše bez vrtule v případě létajícího transformera.Osvětlení je pro bezpečnost důležité kvůli dobrém přehledu provozování vrtulníků pro Policii nebo proto aby se vrtulníky které by se míjeli lépe viděli a docházelo tak ke krásnému přehledu o situaci.Vrtulníky by tedy museli vždy svítit tedy ve dne i v noci a to kvůli 100 procentní bezpečnosti u vrtulníků které by byli transformery a to Rychlá záchranná služba která by řídila za pomocí řidiče nebo transformera a spěchala na místo zásahu.Tedy plné osvětlení vrtulníků by se stalo stereotypem a to na všech lidských planetách.