Jdi na obsah Jdi na menu

Program sto- 2

lamborghini-essenza-scv12-1.jpg

Nyní bych chtěl hovořit o transformerech rváčích.Je množné že existují provokativní a arogantní transformeři kteří se rádi perou a to je věc která musí být vyřešena.Tedy pokud se auta rádi perou mezi sebou nebo motorky se rádi perou mezi sebou tak musím vyhlásit to že rvaní se a praní se mezi transformery bude zakázáno a transformeři všech druhů mezi sebou se budou muset respektovat a nebude moci aby se rádi prali transformeři.Transformeři jsou ukázkou míru a proto musí jít příkladem.Tedy transformeři kteří můžou být rváči se mezi sebou nebudou prát a budou vždy v klidu a v míru.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o letadlech které vícekrát obletí svět a to pro Guinessovu knihu rekordů.Tento rekord bude zapsán do Guinessovi knihy rekordů.Poletí vždy dvě letadla vedle sebe a to buď Airbus A380 nebo Boeing 747 Jumbo Jet.Ten který vzdá závod prohrál a vyhrál ten druhý který může navíc obletět celý svět i po odstoupení protihráče a obletět Zemi ještě 2 krát pro potvrzení rekordu a proto aby se to jen tak někomu nepodařilo.Letadla by tedy mohla létat spolu vedle sebe nebo sami a to s tím že by se měřili jen oblety a za jaký čas což by rekord ještě potvrzovalo protože čím rychleji tak tím lépe a nebude možné letadlo překonat.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o tom že 28.8.2020 jsem se na Prague Escape 6 Festivalu mohl za 1000 korun za 10 minut projet v Lamborghini Huracan Performante a jel jsem tam i s Lamborghini Gallardem a můžu přesvědčivě říci že motorky na auta nemají a jsou pomalejší.Motorkám jen stačí malý kus cesty a jedou například 250 km/h ovšem Huracan je tak rychlý že všechny motorky jsou pomalejší.Lidi říkají že by měl někdo zkusit motorky a poznat o čem je rychlost ale rychlejší jsou určitě auta.Performante na mě udělalo dojem a teď vím že auta jsou rychlejší a to pan říkal že Veyron je ještě rychlejší .Opravdu s přehledem tedy auta vyhrávají nad motorkami v rychlosti.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o superspotech a jejich zábavě.Supersporty jako Gallardo nebo Huracan a další se kterými jsem jel jako Porche 911 GT3 a Ford Mustang 5.0 420 koní tak vím že jde o strašnou zábavu.Opravdu takhle blbnout dokáže člověk celý den a přitom je auto ledově klidné i když jede ve městě 160 km/h.Zvlášť Huracan Performante je šíleným skvěle použitelným autem který umí v přímce být tak rychlý že svět je jedna velká čmouha.Opravdu s Performatem opravdu doporučuji to vyzkoušet protože zvuk ,zátah,přilnavost jako motokára je šílená a to naprosto.Proto po prodeji bude skvělé těmito a i rychlejšími auty jezdit.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o českých drifterech.Čeští drifteři jsou opravdu zkušení a schopní a závodí s Nissanama 350Z,nebo s Bavorákama starými M3 a novějšími M3 a také modely mezi tím.Lidi v driftu v České republice jsou schopnými a talentovanými a životem projitými lidmi kteří umí pořádně bokovat.Na Escape6 festivalu toho bylo hodně co vidět a drifty byli jedna z taháků.Lidi tam trhali pneumatiky na cáry až jezdili na ráfcích.Opravdu drift je geniální zážitek a v České Republice je na dobré úrovni kdy se kluci kteří se ještě neholí umí driftovat a jsou zdatnými soupeři.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o dnešní době.Žijeme v krásné době kdy existují supersporty  a motorky a pohon benzín je velice přitažlivý.Je demokracie a svoboda.Člověk se může stát čím chce tedy může mít ty auta za 12 milionů a může mít i auta za 100 milionů záleží na tom jak moc si to člověk přeje ale v dnešní době může mít člověk co chce a stačí pouze kladně myslet a má všechno co potřebuje.Je to skvělá doba pro zbohatnutí lidí a užívání si života.Člověk může mít krásnou slečnu a to zadarmo a sex je taky zadarmo což je geniální a musí se to tak brát proto aby byl sex dostupný.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o vrtulníku a jeho obletu Země tedy naší planety.Vrtulník by to jak transformer mohl buď s vrtulí nebo bez obletět celý svět a stačilo by to pouze změřit čas a byl to další rekord pro Guinessovu knihu rekordů.Vrtulník by měl obletět svět za pár hodin tedy tak okolo 14 hodin.Mohla by v něm být i posádka která by mohla ve vrtulníku i spát protože vrtulník a let 14 hodin je velmi obtížné a zatěžující.Doporučoval bych provoz bez vrtule což přinese jen tichost a vrtulník bude hrnout vzduchem a prorážet vzduch.Vrtulník by letěl autonomně a bez zásahu pilota.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o obletu planety Země v tanku.Tank by musel být oživen a nastaven na létání a ježdění po zemi tedy po ose.Tank by mohl letět okolo 800 km/h a podle toho by obletěl svět.Posádka by mohla být přítomna a mohla celý let sledovat a při únavě by mohli odpočívat a regenerovat.Po příletu na místo odkud se vzlétalo by se jen změřil čas a zapsal se do Guinessovy knihy rekordů jako nejrychlejší přelet kolem světa v tanku.Transformeři by měli spoustu možností jak létat a tohle by byla jedna z nich.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o čtyřkolce a jejím samotném obletění světa.Tedy čtyřkolka by letěla sama a to bez pilota.Pilot by nevydržel nápor vzduchu a navíc by se při rychlém letu rychle unavil a proto poletí čtyřkolka sama.Byl by to opět rekord pro Guinessovu knihu rekordů.Čtyřkolka by mohla letět okolo 700 km/h a mohla by zaútočit na rekordy svých kolegů o kterých budu ještě hovořit.Čtyřkolka by se při oživení nastavila na létání a to by bylo vše.U každého oživování by musel být úlomek z prajiskry a ten by se položil na věc v tomto případě čtyřkolku a zobrazilo se menu jako hologram a zde by se dotykem nastavila čtyřkolka například na létání a ježdění jako transformer.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o motocyklech v tomto případě superbiky které by uměli létat a mohli letět kolem světa.Opět by mohla letět okolo 700 km/h a mohla soupeřit se čtyřkolkami.Platí že čím větší hmota tím lépe transformer ve svém provozu hrne dopředu.Tedy čtyřkolky a motorky superbiky by si to rozdali a bojovali by o titul nejrychlejšího prostředku kolem planety na čas a hlavně bez posádky.Tedy byli by to jediné prostředky bez lidské přítomnosti a transformeři by bojovali o respekt který by vítězi právem patřil.Bylo by zajímavé sledovat  jak letí vedle sebe nebo za sebou každá s jiným časem startu.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o nejdůležitějším dopravním prostředkem pro oblet světa a tím je auto.Auta by mohli létat okolo 900 až 1000 km/h.Musela by být dobře odhlučněna pro zvládání rychlosti 900 km/h a proto aby nebyla v interiéru zbytečná zima a byl v interiéru pocítitelný komfort.Auta by se zapisovali do Guinessovi knihy rekordů a to jejich čas obletu.Oblet kolem světa by mohl každý s autem které by při oživení bylo nastaveno na létání.Mohli by si to klidně rozdat vedle sebe Nissan GT-R a Lamborghini Aventador SVJ.Obě auta jsou na tom s hmotou podobně a obě auta jsou na zemi velmi podobná tak by si to mohli rozdat mezi sebou v tom jak kdo rychle obletí svět.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o autobusu a jeho obletu světa.Mohli by létat buď Iveca nebo Many nebo Irizary nebo Setry.Buď by se postavili vedle sebe a závodili bok po boku nebo by každý ze čtyř druhů autobusů mohl létat na čas a vyhrál by ten nejrychlejší.Opět by šlo o zápis do Guinessovi knihy rekordů.Autobusy by mohli létat okolo 500 km/h a museli by být dokonale odhlučněna od vnějšího aerodynamického hluku a měl by být i co nejaerodinamičtější tedy Setra s Irizarem by byli dobrými konkurenty a stejně tak i dvojpatrový Man s jednopatrovým Ivecem.Autobusy by mohli být plné lidí kdy by jim zprostředkovávali krásný pohled na svět z ptačí perspektivy.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o proražení tunelu z Ostravy do Prahy,.Transformer na bázi  Shocka wave tedy šokovou vlnu je transformer který dokáže vrtat v krátkém čase.Tedy vyvrtání a proražení tunelu by bylo v čase 3 měsíců tedy do tří měsíců a může to byt i dříve.Mohlo by se jednat o kratší čas.Tunel by se vrtal tak aby byl rovný a bez převýšení a kopců aby na něm bylo možné jezdit rychlostí 400 km/h.Tedy provozní rychlost by bylo možné nastavit na 400 km/h.Tedy vlaky by zastavovali pouze v Brně a pokračovali dále do Prahy a stejně by to bylo i u cesty z Prahy do Ostravy.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o superbicích a jejich zrcátkách které by byli ovládány elektricky.Každé zrcátko by mělo na každé straně řídítek ovladač zrcátek který by sloužil pro manipulaci se zrcátkami.Bylo by to z důvodu větší důstojnosti motorek transformerů.Zrcatka by  šlo ovládat i u supermot,naháčů,choperů a maxiskůtrů.Maxiskůtry by měli jako skůtry také elektrické zrcátka což by bylo výborné protože velké 800ccm maxiskůtry jsou vyjímečnými motorkami proti běžným motocyklům.Zrcátka by byli i vyhřívané proto aby se nemlžili.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o hlučnosti aut versus motocyků.Motorky jako jsou Japonské Suzuki by mohli naměřit hodně také Kaswasaki nebo Yamahy všechno superbiky.Mohlo by se jednat i o Aprílie RSV 4  nebo Ducati V4R.Tedy auta jako Nissan GT-R nebo Lamboprghini Aventador SVJ nebo Lamborghini Huracan nebo Mansory 812 Superfast.Tedy mělo by to dopadnout tak že by vyhrávali auta protože mají čtyři výfuky a jsou zde větší motory tedy by auta jako Huracan měla být hlučnější než všechny motorky.Auta jsou rychlejší než motorky a také jsou hlučnější tedy motorky je nedokáží porazit v hlučnosti a v naměření zvuku v decibelech.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Francii kde se v Molshaimu vyrábí vozy Bugatti.Měl by se zde postavit okruh pro Bugatti Chiron Pur Sport tedy čistý sport.Okruh by měl být postaven tak aby byl nejlepší pro Pur Sport tedy zatáčky by byli ušity přesně pro Pur Sport stejně tak rovinky aby zde mohli jezdit tyto auta přes 300 km/h a aby měli dokonalou brzdnou dráhu na konci rovinky.Byli by zde šikany pro dokonale projetí Pur Sportem a měli by zde být dokonalé horizonty které by byli pro Pur Sport dokonalé přehledné.Tedy celý okruh by měl být ve Francii postaven na míru neboli ušit na míru.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o motocyklu BMW S 1000 RR 2 a jeho okruhu ušitém na míru.Tato motorka je nejrychlejším superbikem na světě a proto by podle něj byl postaven okruh na míru.Byli by zde rychlé zatáčky i pomalé zatáčky ,bezpečné horizonty a rychlé šikany a dokonalé rovinky pro dokonalé brzdění na koncích rovinek..Vše by bylo ušité taka aby pro motorku bylo nejjednodušší projet tento okruh a byla to největší zábava.Superbiky BMW jsou nejlepší na okruhu a proto by ušití okruhu na míru tedy podle výkonu,brzdících schopnostech a akceleraci a to jak pružné tak statické bylo na místě.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o voze Bugatti Centodieci a jeho ušití okruhu na míru.Centodieci je supersport neboli megacar který si zaslouží aby se podle něj ušil okruh na míru.Tedy podle výkonu,brzd a akceleraci by se okruh stavěl.Tedy inženýr buď transformer nebo člověk by navrhl okruh a ten by byl střižen na míru pro Centodieci.Centodieci který stojí 200 milionů korun.Mohli by zde tedy závodit vozy Bugatti Centodieci v různých barvách tedy ne pouze v bílé barvě .Centodieci vozy by mohli závodit na okruhu který by byl pro ně ušit a mohli si to dokonale užít.  

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o dražším mytí vozů v myčkách.Věc se má tak že mytí by mělo být v budoucnu dražší.V myčkách by se totiž používala kvalitní značková kosmetika tedy například šampony od Auto Finesse a to s vůní a složením z Jahod ,Malin,Hroznů Limetky nebo pomeranč.Auta by byli nastříkány touto drahou kosmetikou a pak by byli přejety kartáči a auto by mělo být kvalitněji umyto a špína a hmyz by šel smít dokonale.Šla by také použít kosmetika od Mothers což je značka kosmetiky.Tedy ty nejlepší kosmetiky by šli použít pro mytí v myčkách.Mytí v myčce by tedy stálo v nejvyšším programu okolo 1000 korun.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o slávě a mě.Sláva je věcí na čem závisím.Bez slávy se necítím svůj.Tedy sláva je pro mě důležitá.Žiju pro slávu a je to moje vlastnost.Tedy slávu díky Zeleno bílému unikátu určitě obstojím a budu to pořád já.Tedy sláva celého světa by měla být pro mě normální a v klidu.Tedy bez slávy se necítím svůj a narodil jsem se pro slávu.Jelikož jsem se narodil pro slávu je pro mě důležité být slavný a známí protože je to moje vlastnost být veřejně slavný.Tento druh slávy mi vyhovuje tedy být nejbohatší a proto jsem spokojen a jsem rád za tento druh slávy.Slávu si člověk musí přát a musí mu patřit a pak nic nebrání slávě v řádu celého světa.

  

 

Nyní bych chtěl hovořit o Policejních autech na vzduchových podvozcích na planetě Tuningu.Měli by zde být tedy všechny auta patřící k Policii na vzduchu.Tedy například Urusy Venatusy by mohli být na vzduchu nebo Hennessey Venom F4 nebo Volkswageny Golfy GTI TCR nebo Mansory Bentley GTS.Auta by museli parkovat s vypuštěným vzduchem na policejních parkovištích.Tedy vždy když by auto zastavilo na více než 5 minut tak by musel vypustit vzduch a položit auto na zem tedy s ním praštit jak se říká.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Celní správě na vzduchu na planetě Tuningu.Celní správa by mohla používat auta jako Mclaren MP4 12 C od Mansory.Dále Rolls Royce Cullinan od Mansory dále Mercedes G 65 AMG od Brabusu s 900 PS.Celní správa by kontrolovala kamiony ,dodávky a i běžná auta například s vlekem.Tyto auta by kontrolovala na dálnicích určená jen pro kamiony a dopravní obsluhu .Tedy na planetě Tuningu by byli dálnice pro tuningové vozy a pro kamiony zvlášť jako na planetě Závodníků všech druhů.Auta na vzduchu které byli vyjmenovány by museli parkovat s vypuštěným vzduchem a to při jakékoliv situaci kdy by auto stálo déle než 5 minut.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Dopravní Policii na planetě Tuningu a jejich vzduchových podvozcích.Na planetě tuningu by existovali u dopravní Policie například Audi RS6 na vzduchu nebo Audi RS5 na vzduchu nebo Audi S8 na vzduchu.Tyto vozy by museli parkovat před policejní služebnou s vypuštěným vzduchem a všude kde by stála déle než pět minut by musela vypustit vzduch a praštit s autem na zem.Takto by byla krása vzduchových podvozků vměstnána do všedního dne a to u Policie.Vzduchové podvozky by museli být homologované a teprve takto by mohli jezdit jak vozy u Policie tak vozy civilní tedy normálních tunerů.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o policejním Koenigseggu Gemera určeném pro Německo.Gemera je vůz který má tříválec s dvěmi turby a elektromotory s výkonem 1100 koní.Tedy Gemera by musela být zkřížena s transformerem a ten by jí neustále dobíjel a zásoboval elektrickou energii pro elektromotory.Gemera je první hypercar pro čtyři osoby kdy se dozadu vleze osoba měřící 190 centimetrů,tedy se jedná o prostorný supercar který má zrychlit na 100 km/h za 1,6 sekundy a má jet 400 km/h.Policejní Gemery by mohli operovat v Berlíně ,Hamburgu nebo Stutgartu.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o pokutě za nevypuštěný vzduch na planetě Tuningu.Tedy zde by platilo že pokud auto člověk parkuje musí ihned vypustit vzduch a praštit s autem jak se říká.Pokud by policista přišel k autu a nebylo by vypuštěné dostalo by botičku a pokutu v přepočtu okolo 10000 korun.Tedy na této planetě budou muset všechny auta být vypuštěná pokud budou stát a to neprodleně po zastavení vozu.Pokuta 10000 je dostatečná proto aby si řidič tuningu dal pozor a příště podvozek vypustil.Botička by se dávala na levou stranu dopředu aby si řidič botičky všiml a nesnížil například podvozek  a nezničil blatník.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o haváriích a bouračkách jejich pokutách za tyhle bouračky.V budoucnu bude platit to že pokud řidič auto nabourá svojí vinou tak dostane pokutu protože zničil transformera i když by oprava stála 10000 korun.Pokuta by byla v milionech korun tedy za čelní srážku by byla pokuta pokud by za ni řidič mohl okolo 7 milionů korun.Takto by se mělo zamezit riskování s auty a měla se zvýšit bezpečnost.Tedy pokuty za havárie zaviněné řidičem by byli důmyslné a chytré a zvýšila by se tak bezpečnost což je u aut prioritní tedy jezdit bezpečně na dálnici nebo okresce nebo okruhu.          

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o motocyklech a jejich pokutách za havárii.Tedy pokud by řidič havaroval tak by musel říct pravdu protože jinak by pravdu potvrdila nebo vyvrátila motorka sama jako transformer.Tedy pokuty by byli ve výši 7 milionů korun za rozbití motorky a i když by oprava stála 100000 korun tak by pokuta 7 milionů byla za chybu kterou motorkář zavinil tím že buď riskoval nebo nedával pozor.Suma 7 milionů muže být pokutou za havárii s každým druhem motocyklu.Motocykly by tak byli chráněny zákonem a jízda na motorce by mohla být bezpečnější a jistější a hlavně bez nehod.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o tancích a jejich pokutách za nabourání tanku.Každý tank by byl chráněn zákonem a to pokutou 7 milionů za zavinění nehody a zničení tanku.Tanky by mohli operovat jak v terénu tak na silnici s gumovými pásy pero šetření silnice.Za zavinění nehody by bylo tankem dosvědčeno že za nehodu mohl řidič tanku a ten by musel zaplatit 7 milionů.Takto by byli tanky chráněny zákonem a tanky by mohli jed až 80 km/h na okresce tedy nehoda by byla možná protože rychlost 80 km/h je už tak dost vysoká.Najezdil jsem skůtrem 80 km/h rychlostí 44 tisíc kilometrů a vím že se o vysokou rychlost jedná.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o autobusech a jejich pokutách za zavinění havárie.Tedy autobusák by pokud by zavinil nehodu musel autobus nechat opravit na svoje náklady a musel zaplatit 12 milionů korun protože se jedná o dopravní prostředek který převáží lidi tedy kvůli bezpečnosti by byla vybrána cena  12 milionů korun proto aby si řidič autobusu dal velký pozor.Tedy hlavně také za zničení autobusu a to buď přední částí nebo zadní části při couvání nebo boku při smyku by stálo řidiče 12 milionů korun.Autobusy by tak v případě neodvratné havárie vkročili do řízení a zachránili co se dá ovšem i tak by byl autobus zničený a proto by byla takto vysoká pokuta na místě.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o kamioňácích a jejich odpočinku tedy věc se má tak že by kamioňáci mohli za jízdy spát kdy by řídil kamion a po pár hodinách by kamion vystřídal řidič.Takto by mohl kamion jet nepřetržitě bez odpočinku na odpočívadlech nebo benzínových stanicích.Celkově by se zrychlila kamionová doprava.Pokud by kamion který by řídil sám byl zastaven Policii musel by být transformerem probuzen řidič a ten by musel s Policii namátkovou kontrolu provést.Každý kamion by jezdil bezpečně tedy do 80 km/h což by bylo vše co by šlo pro bezpečnost udělat.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o neprůstřelných vestách které by byli živé tedy transformery.Živé vesty jako transformeři by byli účinnější a s tou funkcí že by dokázala detekovat střeli z pistole nebo z brokovnice a ochránila by dokonalé místa s pravděpodobností zásahu.Tedy vesty by sami hledali místa pro kontakt s kulkou a na tomto místě by zesílila účinek živé neprůstřelné vesty.V případě brokovnice by se vestou vytipovali místa střetu s člověkem a všechna tato místa kterých je u brokovnice víc vytipovala a zabránila by účinněji kontaktu s člověkem za vestou.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o ohlašování toho že je vzduchový podvozek na zemi.Tedy docházelo by k pípaní dokud by se vzduchový podvozek nezvedl nad kritickou mez tedy než by se dostal na jízdní výšku.Mělo by se jednat o homologované vzduchové podvozky a ty by měli tuto funkci.Tedy nikdy by se nestalo že by se řidič rozjížděl s podvozkem na zemi což už se stalo mnohokrát a zničilo to nárazníky podběhy a prahy na bocích.Tedy tato funkce bude dokonalým společníkem při provozu auta se vzduchovým podvozkem.Vzduchové podvozky jsou potřeba s touto funkcí protože v rychlosti může řidič zapomenout a poničit si auto tedy tato funkce se příjme rychle a bude součástí každého vzduchového podvozku který bude homologován.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o vzduchových podvozcích na motocyklech značky Indian a Harley Davidson.Měl by zde existovat užší měchy aby motorka byla pořád krásná tedy měchy v šířce stejné jak normální tlumič a stejně by tomu bylo i u zadního tlumiče který by měl také úzký měch pro úhlednost daného motocyklu.U Harleye by šel použít vzduch hlavně na Harleyi Davidsonu Elektra Glide a podobných masivních motocyklů a u Indianu by šel vzduch použít u všech jeho modelů.Blatníky a kola schované za nimi by způsobilo to že by motorky byli ještě krásnější a pohlednější a vytvořila krásu stejnou jako u aut se vzduchovým podvozkem.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o funkci u motocyklů kteří by jezdili buď autonomně tedy bez zásahu řidiče nebo se zásahem řidiče.Věc se má tak že pokud by motocykl dosáhl 250 km/h tak by obě madla řídítek začala silně vibrovat a dávat tak najevo že je potřeba zalehnout.Tedy vibrace v obou řídítkách by byli jen pro tento účel tedy pro zalehnutí k nádrži motocyklu.Tato funkce by se hodila pokud by řidič zapoměl zalehnout a bylo by to pro jeho bezpečnost že by aerodynamika mohla obtékat nad pilotem a motorka by byla stabilnější a jistější a snázeji by dosáhla například 300 km/h.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o limuzínách na planetě Bohatých.Zde by jezdili auta například po jednom velkém suchozemském kontinentu a zde by bylo například 200 států.Tedy jak by limuzíny jezdili tak by museli mít k dopravním značkám také vlajky na bocích přední kapoty.Tedy by měli například značku daného státu který by se nacházel 2000 kilometrů daleko.Na této planetě by byli k dispozici všechny informace o každém obyvateli této planety tedy by jeden kontinent měl přehled o každém obyvateli a další kontinenty také,tedy u Policie by byli dokumentováni a vylustrovatelní běžným policejním vozem.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o supersportech které by museli mít vlajky jeho dané země kde žije a kde přebývá.Supersporty by měli vlajky na bocích přední kapoty a mohli tak demonstrovat k běžným dopravním značkám ještě variantu s vlaječkami.Každý vůz který by byl supersport na planetě Bohatých by musel mít vlaječku kterou by demonstroval odkud pochází.Vlajky by museli být jiné než na této planetě tedy Planetě Zemi.Každá vlajka by byla napevno namontovaná a nešlo by jí odcizit.Jedna vlaječka by stála nového obyvatele planety Bohatých okolo 50 tisíc korun.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o planetě Bohatých a jejich pravidlu pro vozy SUV.Věc se má tak že SUV by měli vozit na přední kapotě po stranách vlaječky  státu z kterého pocházejí.Vlajky by nešlo silou odstranit také proto že by se jednalo o transformery a Ti by zamezili odcizení vlaječek.Tedy každý vůz SUV by měl vlaječku odkud pochází a bylo by to pravidlem.Nový občan planety Bohatých tedy planety těch nejbohatších z nejbohatších by tak musel zaplatit za soukromou vlaječku 50000 korun tedy dvě vlaječky by vyšli na 100000 korun.Vlaječky na SUV by měli stejnou důležitost jako u limuzín nebo supersportů proto aby byli rozpoznatelní odkud pochází a jestli se nejedná o obyvatelé a občana stejné země jakou by měl další občan planety Bohatých a také by to bylo důležité pro Policii která by tak měla lehčí práci s lustrací daného vozidla tedy díky vlaječkám.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o motocyklu v tenisu a to jako nahrávači tenisáků na opačné straně než je tenista při tréninku.Tedy motorky by byli transformery ve stavu robota a stříleli by z koše který by měli na zádech tenisáky a to rychlosti jak by si navolila sama tenistka nebo tenista.Tyto stroje by mohli střílet tenisáky od rychlosti 80 km/h až do 190 km/h.Takto by šli tenistům trénovat vybírání podání a to rychlostí 200 km/h.Takto by se mohli tenisti naučit dokonalému vykrývání střel a to v 20 sekundových intervalech.Tento stroj v podobě motorky transformera tedy robota by byl dokonalým trenažérem pro nejlepší hru tenisu.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o menších autech a nahrávačích v tréninku tenisu.Mělo by se jednat o BMW i3 nebo Renault Zoe nebo Fiat 500 Abarth nebo Volkswagen UP GTI nebo Smart nebo Opel Adam.Auta by byli ve stavu robota tedy s výškou 180 centimetrů a váhou 80 kilo.Tyto roboti by měli na zádech velký koš s tenisáky a ty by mohli tito automobily střílet od rychlosti 80 km/h až 220 km/h opět by šlo dokonale trénování podání a jeho vybírání ale i běžné přihrávky do stran které by transformer měnil tedy nebylo tomu tak že by jen stál ale měnil by výstřely a rychlost a to u podání v 20 sekundových intervalech a u přihrávek rychlostí 140 km/h by mohlo jít o 4 sekundové intervaly.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o parkovacích místech na planetě Humoru,planetě Tuningu a planetě Závodníků.Tedy věc se má tak že by na místech pro invalidy místo nich vystřídali místa pro vozy nad 1000 koní.Tedy mohli by zde parkovat například Bugatti Veyron nebo Bugatti Chiron Pur Sport nebo také Bugatti  Longtail nebo Zenvo ST-1 nebo Zenvo TS-1 nebo Koenigsegg Regera,Koenigsegg Agera Phinix nebo Koenigsegg Jesko.Tedy všechny vozy jako zde vyjmenované by mohli jedině stát na nejbližších místech ke vchodu do Obchodního centra.Tedy pouze auta která mají nad tisíc koní a to z důvodu že se jim tak bude jako transformerům dáván hold a respekt.            

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o invalidních vozících a jejich upgradu.Věc se má tak že vozíčkář by měl ve svém vozíku který by byl transformer také pásové vozidlo.Jedná se o pásové vozidla používaná horskou službou.Takto by mohl vozíčkář vyjíždět schody před domem kde by bylo okolo 4 schodů a pak by mohl vyjet všechny schody  až do například 7 patra pokud by dům neměl vlastní výtah.Toto pásové vozidlo by bylo vhodné i do lehčího terénu a vozíčkář by si mohl užít trochu zábavy a to pouze v případě že by se jednalo o transforemra.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o superbiku a jeho automatické převodovce.Superbiky budou mít v budoucnu automat a to vypínatelný pokud si bude chtít řidič řadit sám.U automatu by se například řádilo až ve 13000 otáčkách na další stupeň tedy před omezovačem otáček nebo těsně před ním.Automat by měl štěkat jako auto při podřazování jen u moto.Automat je věcí které se nevyhneme a budeme mu čelit v každodenním provozu.Na voliči řídítek by se pouze nastavil mod D a motorka by jela v automatu a to až do 300 km/h.Každý automat u moto bude potřeba proto si jízdu nejlépe žívat.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o automatu u supermot.Supermota by měli dostat automat protože jsou velmi obratná a rychlá v zatáčkách.Automat u supermot  by nesměl řadit v zatáčkách a v případě transformera by tam házel stupně transformer tedy do omezovače.Například  Aprilia Dorsoduro 1200 by řadila těsně pod omezovačem a dosáhla tak nejvyšší rychlosti v každé situaci.Chytrý automat by měl tři režimy a to trať,dálnice a mokro.Na režimu traťi by byl motocykl nejostřejší a řezal zatáčky a řadil až těsně po nich.V režimu dálnice by supermoto jelo v maximu někde okolo 240 km/h a v režimu mokro by řadil sametově s největším citem.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o automatu u choperů.Automat u choperů byl byl velmi přivítán kdy by člověk vyprdlával do okolí a ještě k tomu řadilo moto automaticky a to v režimu konvenční motorky.Pak by zde byl automat u transformera a to z 0 km/h do 220 km/h bez přeřazení jako u skůtru.Chopery by byli dokonalé pro jízdu kolem lesů a jejich zvuk by byl podmanivý.Každý choper by byl transformerem a k tomu mohl být s automatem v konvenčním stavu.Automat u moto choperů bude geniální a bude hlavně zábavný o což u choperů jde.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o aktivní ochraně a to při pádu stroje.Motorky by měli být vybaveny padáky a to pod nádrží na benzín a dále u sedadla spolujezdce a u řídítek kde by motorku padající na zem ochránil od zničení páčky například spojky nebo celkově řídítek.Padáky na těchto třech místech zabrání poškození motocyklů a motorka bude po pádu bez odřenin a prasklin.Je třeba myslet na motocykl stejně jako na ochranu člověka tedy ochrana obou elementu musí být na stejné úrovni protože se jedná o dva živé organismy tedy první je člověk a druhý je transformer.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o transformaci v přední části auta tedy o vyjíždějícím rámu.Tedy před nárazem by vyjel rám a ten by utlumil náraz a ochránil tak posádku a motor pokud by byl vepředu.Rám by vyjel ještě před nafouknutím airbagů tedy před přímím kontaktem.Rám by pohltil veškerou energii tlačenou na předek auta při předním nárazu a proto je jeho použití u transformerů prioritní.Transformer by vyjel rám i v konvenčním režimu tedy jak v režimu auta jak ho vyrobily ve fabrice tak auta jako transformera.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o gumách pro supersporty které by měli být univerzální tedy jak do Zimy tak do Léta a Jara.Měli by to být gumy pro zátěž kterou auto vydává tedy například Lamborghini Aventador SVJ nebo Porsche 918 nebo Ferrari Pista.Tyto vozy jsou na gumách závislé a proto potřebují mít silné a kvalitní gumy do tepla i do Zimy.V létě aby dobře brzdili a v zimě aby  drželi stopu a nebyli nebezpečné na oslizlích silnicích kde hrozí smyk.Tedy na oslizlé silnice by měli také pneumatiky pomýšlet a proto budou pneumatiky do zimy i do tepla reálně použitelné a to i ve sněhu kdy budou mít stejné vlastnosti jako zimní pneumatiky.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o skůtrech s 50ccm tedy padesátky.Najezdil jsem na Aprilii SR 50 Racing 44000 kilometrů a tak vím že na ní chybělo ABS.ABS by bylo na motorkách s 50 ccm povinné a to protože jsou určeny do města a zde je vyšší zájem o bezpečnost a proto motorky s 50 ccm budou mít ABS na předek a jeden kotouč ve předu i vzadu.Padesátky pokud se takzvaně otevřou tak jezdí okolo těch 80 km/h až 90 km/h a proto je jízda po městě touto rychlostí s ABS velmi užitečná.ABS bude u malých skůtrů povinou výbavou a stane se stereotypem každého dne a řidič se bude také cítit bezpečněji což bude hlavní priorita.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o policejní Ducati která ještě neexistuje.Věc se má tak že by motorku měla mít Italská Policie a touto motorkou může být pouze Ducati maxiskůtr.Dalo by se očekávat jak je na Ducati zvykem že půjde o rudého ďábla tedy rychlou motorku.Měla by mít v maximu jed 250 km/h a zrychlení by mělo být okolo 3 sekund.Pohon by byl řetězem.Mohl by to být obyčejný transformer nebo konvenční stroj který by se využil stejně a s lepší zábavou pro Policistu.Je to tak motorky Ducati jsou o rychlosti a zábavě a ta by neunikla ani policistům kteří by jí řídili.         

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o pneumatikách a transformerech.Věc se má tak že by motorky před prasknutím pneumatiky upozornili řidiče o tom že brzy praskne guma a je třeba nejet například 220 km/h a zastavit motorku a do cíle dojet 50 km/h.Tedy transformer by měl živé pneumatiky a díky tomu by transformer věděl že guma praskne a kdy praskne.Prasknutí gumy a jeho předpovězení bude důležité všude tedy na každé planetě kde jezdí motorky tedy například planeta Motorkářů,planeta Bohatých ,planeta Humoru a planeta Machrovská tedy úplně každá planeta kde se provozují transformeři a motocykly samotné tedy konvenční ,tedy i při konvenční motorce by se transformer ohlásil že brzy praskne guma a přizpůsobil tomu jízdu a po příjezdu do cíle gumu vyměnit v servisu.    

      

     

Nyní bych hovořit o kamionech v Austrálii kdy existují kamionové konvoje které mají šest návěsů.Já chci hovořit o tom že každý návěs z šesti by měl mít možnost stabilizace a brzdami na každém návěsů.Takto by byli transformeři ještě bezpečnější.Mohli by tahat i cisterny s benzínem v počtu 6 cisteren a tak by stabilizace u každého návěsu byla velmi potřebná a důležitá.Takto by nehrozilo nikdy aby ztratil řidič kontrolu nad tímto kamionem a proto bude mít stabilizace vedle brzd důležité postavení.Stavěli by se tak kamiony pro bezpečnost v Australii a stali se zde stereotypem.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o konci pokladních v hypermarketech .Věc se má tak že by pásy jezdili pod čtečkou a jídlo a různý sortiment by se markoval pod laserem a sám tedy markoval.Nákup by dojel do konce a na diplayi by se zobrazila částka k úhradě.Platit by se mohlo pouze kartou a to na celém světě.Pokladní by tedy byli minulostí a nahradil by je inteligentní způsob a to inteligentní čtení nové generace které by prostoupilo výrobkem a přečetlo kod a takto by mohlo být přesně vypočítáno kolik přesně činí cena nákupu.Jen u pečiva by se muselo namarkovat pečivo na váze s výběrem druhu pečiva.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o planetě Prsatých a mytí aut na benzínkách svými prsy tedy boční okna by se myli prsy a čelní skla by se myli s nahou ženou stěrkou na okna.Tedy by se ženy snažili umýt auto dokonale a to v délce 10 minut.Prsy by umyli všechna boční okna a přední a zadní okna by byli myty prsaticemi se stěrkou na okna.Planeta Prsatic by byla plná těchto myček a mělo by se jim  dávat tučný dýško tedy okolo 200 korun až 1000 korun.Mytí prsy by bylo velkým zážitkem které by dotoval stát a ženy by tak mohli dostat k 200000 korun  za práci ještě dalších 200000 za práci v mytí prsy.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o transformerech a jejich pěti smyslech jako u lidí.Tedy měli by čich,chuť,zrak,sluch a hmat.Tedy by věděli jakou má chuť mango nebo banány nebo pomeranče nebo hrozny nebo jahody a třešně.Tedy mají stejných 5 smyslů jako člověk a proto z nich vycházíme protože mají také 5 smyslů.To že mají transformeři 5 smyslů je další důvod k respektu k trasnformerům protože jsou podobní jako lidi a jsou také dokonalý jako lidi.Každý transformer jako auta ,motorky ,SUV ,letadla a lodě a autobusy a vrtulníky by měli 5 smyslů jako lidi což je důmyslné a dokonalé.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o šestém smyslu u transformeru.Tedy věc se má tak že transformeři mají šestý smysl a tím je transformace.Transformace je šestým smyslem jako čichat ,hmatat a vidět.Tedy transformeři mají šestý smysl protože jsou vyjímeční a dokonalý.Šestý smysl je něčím neuvěřitelným u transformerů a vytváří to další respekt k transformerům.Transformeři budou mít navždy šestý smysl a to transformovat se například z auta do robota a z robota zpět do auta.Šestý smysl je něco co nebylo nikdy zvykem a nyní to platí tedy po tom co jsem o tom informoval.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o šestém smyslu u lidí a tím je respekt k jiným rasám.Respekt je šestým smyslem u lidí a to u respektu k jiným lidem.Tedy to že mají lidské rasy respekt k sobě samým tak ukazují svůj šestý smysl,Šestý smysl u lidí je fenomenální a je to respekt mezi čtyřmi rasami tedy respektem černošské rasy ,bílé rasy,asijské rasy a romské rasy.Tedy lidé budou mít navždy šestý smysl a to z respektu mezi rasami.Každý člověk byl stvořen pro respekt mezi rasami,tedy každá rasa je stvořena pro respekt a je to lidským šestým smyslem.Šestý smysl je dokonalou věcí pro člověka a pro jeho respekt který za prvé získává a za druhé odevzdává jiným rasám.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o kentaurech a jejich existenci.Kentauři jsou možným druhem lidí kteří můžou existovat.Tedy kentauři jsou lidé s koňským spodkem.Tedy kentaur je mixem člověka kdy hlava a krk je lidský a čtyři nohy jsou koňské stejně jako zbytek kentaura.Kentauři můžou existovat protože dávají velký smysl tedy jejich existence dává velký smysl a proto se můžeme domnívat že kentauři existuji.Kentauři můžou existovat a to v černé barvě hlavně ale je možná i bílá barva.Kentaur mluví normální řečí a má inteligenci stejnou jako člověk.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o koni který obletí svět a jeho času který by se zapisoval do Guinessovy knihy rekordu.Kůň by mohl reálně obletět svět za 14 hodin v kovovém stavu.Jeho rychlost by mohla být okolo 800 km/h.Kdy by kůň hrnul jako transformer vpřed a díky jeho větší hmotě bude moci dosáhout rychlosti 800 km/h.Každý kůň by létal stejně rychle tedy 800 km/h.Koně a rekordy obletu světa by byli jedním z prvních věcí čím by začínala Guinessova kniha rekordů.Tedy jednalo by se o specialitku pro tuto knihu a proto by začínala s koněm který obletěl svět za zhruba 14 hodin.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o holubech a jejich obletu světa na čas tedy mohli by závodit dva holuby nebo deset holubů vedle sebe a ten kdo by doletěl do cíle a svět obletěl nejrychleji tak by vyhrál.Je zde možný čas za který by to šlo zvládnout.Tedy holuby by obletěli svět za zhruba 14 hodin.Holub by hrnul celou svojí hmotou a roztaženými křídli pro lepší aerodynamiku.Ten holub který by obletěl svět za 14 hodin by sklidil velkou slávu a byl v Guinessově knize rekordů opět mezi prvními rekordy a vědělo by se o tom ze zpráv v televizích a nebo bulváru a obyčejných každodenních novin jako korektní informace.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o koních na náměstích po celém světě tedy například v Praze nebo v Rakousku kde by mohli fungovat jen koně transformeři a to z důvodu aby neexistovali na ulicích trusy z koňů a nebylo by je potřeba uklízet.Tedy koně by měli srst jako koně hnědáci a mohli fungovat 12 hodin denně.Koně jako transformeři se srstí by byli každodenním stereotypem a stali se každodenním vyhledávaným druhem zábavy tedy se projet po centru města v kočáru taženém koněm transformerem.Tedy by se tato atrakce zavedla a stala se každodenní zábavou která by mohla stát okolo 5000 korun kvůli respektu transformerů kteří by za par korun nechtěli pracovat.Tedy tato zábava by stála 5000 korun a tak by byl tento businnnes velmi výnosný.   

 

  

Nyní bych chtěl hovořit o benzínkách v budoucnosti a jejím provozu.Tedy benzínky by měli používat takzvané transformery roboty pro tankování což by měli být Ferrari 488 Pista.Po natankování by se přes tyto transformery platilo a to jedině kartou.Tedy na benzínce by člověka obsloužil transformer Pista a také člověka zkasíroval.Na benzínce by mohlo být i vice Ferrari Pista tedy okolo 5ti a ty by obsluhovali všechny auta co by na benzínku přijeli a mohli by tankovat i kamiony.Podmínka by byla platba kartou kterou by musel řidič mít s dostatečným kreditem.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o motorkách superbicích a to o jejich výfucích.Věc se má tak že motorka by byla transformer a jako transformer robot  by uměla používat plamenomet.Tento plamenomet by šel použít i u moto ve stavu motocyklu.Tedy by motocykl mohl šlehat plameny z výfuků a to díky plamenometu který by transformer měl.Tedy při tůrování motoru by šlehali plameny z výfuků které by byli přesně z plamenometu umístěném v motocyklu.Plameny by mohli šlehat do maximálně 2 metrů což by šlo u plamenometu nastavit.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o lepších náplních do ostřikovačů v létě i v zimě.V létě by měla být lepší v tom že by šel lépe stírat hmyz z předního okna a nemuselo se použít více vody tedy by stačilo párkrát stříknout a okno by mělo být zcela čisté.To je otázka budoucnosti a nemůže to přijít hned protože by lidé mohli mít strach z této inovace protože by byla mimozemská a působila tak.Dále by šlo o ostřikovače a vodu do zimy.V zimě by zase v -20 neměli náplně zamrzat za jízdy tedy by měli být účinnější a nezamrzat tak rychle a vůbec nezamrzat nikdy.Každý střik by měl být bez možnosti zamrznutí,tedy by měli být náplně do zimy do teploty okolo -60 stupňu.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o myčkách na planetě SUV.Planeta SUV by měla být v používání myček jiná v tom případě že by měla více myček tedy na město s obyvateli 40000 lidí by mohli fungovat 30 myček s kartáči a 10 bezkontaktních myček kde se obsluhuje mytí ručně tedy stříkací pistolí.Tedy na planetě SUV by bylo více myček proto že by 80 procent cest bylo nezpevněných  tak aby měli auta vždy čistá a nemuseli čekat ve frontě.Čištění aut by bylo pro řidiče důležité protože by zde mohli být exkluzivní kousky jako Mansory Rolls Royce Cullinan a nebo Mansory  Urus Venatus a u těch by majitelé chtěli mít auto vždy dokonale čisté a vysušené.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o planetě Závodníků všech druhů a o benzínu zadarmo.Tedy k pneumatikám zadarmo by přibil benzín zadarmo.Šlo by exkluzivitku na planetě Závodníků která by díky tomu že se nemusí platit benzín byla i rychlejší kdy by se auto natankovalo a mohlo ihned vyrazit a nezdržovalo by se placením.Byla by zdarma nafta i benzín a auta by si mohli natankovat dle libosti.Šlo by o věc která by se mohla jmenovat bezedná nádrž u aut kdy by si mohl člověk natankovat dle libosti a kolik by chtěl.Tedy u Bugatti Veyron by si mohl natankovat 100 litrovou nádrž zcela zdarma a tento vůz by byl na benzínkách pečený vařený kvůli jeho spotřebě která činí okolo 30 litrů na 100 km/h.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o okruhu Spa v Belgii a jeho okopírování okruhu v Abu Dhabí a to v tom že by byl osvětlený.Tedy okruhy by se měli časem všechny osvětlovat ovšem Spa by měla být mezi prvními.Tedy by se po celém okruhu rozmístilo okolo 200 lamp s bílím světlem takzvaným halogenem a trať by se dokonale osvítila a byla jako ve dne.Osvětleny by byli i boxy a mohli by zde závodit Formule 1 ,seriál GT3 nebo supersporty samotné.Tedy u supersportů by šlo o akce kdy by se sešli zájemci o závody a byli to civilní lidé tedy ne závodníci a měli by auta jako Lamborghini Aventador SVJ nebo Porsche 911 GT3 RS nebo Ferrari 488 Pista.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o okruhu Silverstone který není osvětlený a měl by být v budoucnu osvětlený.Jedná se o taktický okruh se spoustou zatáček a mohlo by zde být umístěno okolo 200 svítidel s bílým světlem tedy halogeny směrem k vozovce z výšky 7 metrů.Každý řidič by osvětlený Silverstone v Anglii uvítal a byl za něj vděčný protože by to přineslo nový level do závodění protože okruh Silverstone má respekt u jezdci Formule 1 a proto by mohli za tmy závodit na Silverstonu Formule 1 tedy monoposty a také vozy GT3 nebo obyčejné supersporty.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o okruhu pro závody v Imole.Imola je okruh v Itálii který není za tmy osvětlený.To by se mělo změnit a měli by se nasadit halogenové žárovky a 200 světel napříč celým okruhem.Osvětlené by byli i boxy.Formule 1 by zde mohla v noci závodit respektive v 9 hodin večer.Na Imole je jedna krásná rovinka za kterou je krásná šikana a tato rovinka je hodně o adrenalinu a proto je Imola tak respektovaná.Imola je tratí která nabízí spoustu zábavy a vyžití a je to bezpečná trať.Trať Imola by byla po osvícení dokonalá a zábavná tedy mohli by zde závodit Formule 1,GT3 a běžné supersporty kdy by byl okruh otevřen pro veřejnost.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o okruhu v Nurburgringu a jeho osvětlení.Mělo by být na tento okruh který má přes 20 kilometrů nasazeno okolo 3000 světel s halogeny a okruh by měl být jako ve dne.Udělat osvětlený Nurburgring je nápad důmyslný a chytrý protože Zelené peklo v noci by bylo teprve o zábavě.Každá zatáčka by byla osvětlená a okruh by byl dokonale přehledný a čitelný za všech okolností.Okruh by mohlo pohánět 20 elektrických elektráren bez vrtulí a všechny světla by poháněli transformeři.Zelené peklo jako osvětlené by přilákalo spoustu Evropanů ze všech koutů Evropy a osvětlený Nurburgring by byl dokonalým zážitkem pro všechny.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit okruhu Hungaroring nacházející se v Maďarsku.Tento okruh je rychlý a výborný na vyzkoušení každého řidiče.Hungaroring by měl být osvětlen a to proto že není osvětlen.Hungaroring si zaslouží mít osvětlený noční provoz a to 150 světli až 200 světli a to halogenovými žárovkami.Takto by byl okruh dokonale osvětlen a nehrozilo by žádné vypadnutí světel a okruh by byl permanentně osvětlen.Na okruhu by mohli závodit monoposty F1 dále GT3 nebo civilní supersporty ve dnech otevřených pro veřejnost a zde by si to mohli rozdat Mclaren P1 Bugatti Veyron a nebo Pagani Huayra.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o planetě Tuningu a závodech GT3.Věc se má tak že by závod měl mít závodní vozy se vzduchem tedy vzduchovým podvozkem a měli ho používat v depu když by bylo auto zaparkováno tak by muselo být na zemi a ležet na zemi a při závodech na startech by mělo auto jízdní výšku.Auta GT3 jsou auta která se přímo nabízejí pro vzduch a proto budou mít všechna auta v budoucnu vzduch a to homologovaný vzduch pro bezpečnost při přetížení v zatáčkách.Takový vzduch pro vozy GT3 by měl stát okolo 300000 korun.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o planetě Sexu a o svatbách.Svatby by měli tu změnu že by se místo kytky házel budoucí svatebkyni Robertek to v růžové barvě nebo v černé barvě kvůli respektu čtyř ras.Nevěsta by tedy hodila robertek a ten kdo by ho chytil tak by se měl brzo vdát což je zvykem na každé svatbě.Tedy kdo by chytil robertek tak by byl aspirant na svatbu podle tradicí.Robertek by se házel na každé svatbě a byl to zvyk každé svatby na planetě Sexu tedy házet robertek.Kdo by chytil robertek ten by se mohl radovat protože podle pověr by se měl brzo vdát.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o měsíci a jeho novém úkolu a to svatbám mezi ženou a mužem.Měsíc by měl vybudované základny a mohlo by se zde sejít až 500 lidí na což by vzduch měl vydržet.Svatba by byla vystrojena na měsíci včetně tance ,jídla,obřadu a společném polibku.Jednalo by se o normální svatbu která by ovšem také něco stála a zařízení svatby by bylo 30 milionů korun a byl by v tom transfer na měsíc,jídlo,oddávající a odlet na planetu Zemi.Dnes je cesta na měsíc také extrémně drahá a proto 30 milionů bude dostačující a důstojná.Měl by to být hlavně zážitek pro manželé které by se zde stali manželi.               

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o svatbě na Marsu.Na Marsu by byla vybudována základna pro 1000 lidí a proto by se zde mohlo na svatební obřad sejít okolo 800 lidí.Obřad by stál 50 milionů včetně jídla,oddávajícího ,dopravy na Mars a i šatů vybraných na planetě Zemi pro nevěstu a pro ženicha.Mars je místo kde není žádná atmosféra a není zde vzduch a proto by zde byli zásobníky pro kyslík.Svatby na měsíci by bylo pro všechny tedy všichni by si to mohli dovolit protože by využili možnosti stát se milionářem a nebo od státu 17 milionů měsíčně tedy by si to mohli lidé běžně dovolit.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o svatbách a to co se může stát když budou mít 20 let spolu.Tedy budou mít možnost získat 50 milionů korun a to kvůli lásce kterou spolu mají.Dvacet let spolu je meta která stačí proto získat 50 milionů korun.Tato možnost by byla pouze na planetě Zemi a všech planetách bez lidských zájmů.Tedy byli by to peníze za svatbu a za prokázání si lásky tedy by  se dokázalo že k sobě lidé patří a proto by za to byli odměněny sumou 50 milionů.Tyto peníze by šli vybrat jen jednou tedy ne za dalších 20 let.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o planetě Velkých zadků a jejich pravidlu při placení jídla bez obsluhy a tedy přitisknout zadek na styčnou plochu a ten zadek který bude největší tak ten bude mít nákup zadarmo.Tedy ženy s velkými zadky přisunou zadek ke čtečce která bude mít 50 centimetrů na 50 centimetrů a největší zadky budou mít nákup gratis.Tedy na planetě Velkých zadku by si žena mohla vybrat jestli zaplatí kartou nebo otiskem zadku.Bylo by to důmyslné řešení pro planetu Velkých zadků a stalo se hitem pro ženy s velkými zadky.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o tom že všude kde je holobyt tak zde zavládne blahobyt.Holobyt je chudoba a té se předejde prodejem Zeleno bílé krve.Tedy všude kde je nyní holobyt tak zde bude v budoucnu blahobyt.Lidé budou milionáři budou si moci postavit vlastní dům ,koupit vlastní nové auto a koupit chatu.Budou moci létat mezi planetami a budou mít vždy peníze na značkové oblečení a budou zajištěni ve všech věcech.Nebudou mít lidé stres že nezaplatí složenky a budou žít v klidu a beze stresu že výjdou s penězi.Lidé si tyto peníze  zaslouží a budou si jich vážit.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o tom že tam kde je hladomor tam zavládne dostatek.Tedy jídlo bude a bude i voda .Voda se bude vrtat tam kde je jí nedostatek jako v Kapském městě.Tam kde není jídlo zavládne dostatek a bude se dovážet letadly každý den jídlo do destinací kde jídlo chybí a to dokud nebudou kontinenty nebo státy na světě soběstační,to znamená že si jídlo vypěstují sami.Hladomor se musí stát minulostí a musí nastat dostatek a nadbytek.Tedy v Africe by mohli být nasazeny nákupní centra jako je u nás Tesco nebo Albert hypermarket a podobné nákupní centra.Tedy hladomor bude nahrazen dostatkem a to už na nikdy nekončící dobu.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o dětech a jejich cestách do školy v Africe kdy absolvují cestu do školy v délce 5 až 10 kilometrů místo toho by se měli postavit okresky a na nich by mohli žáci v Africe jezdit do školy na skůtrech 50 ccm.Tedy tam kde chodí dnes do školy by jezdili do školy na skůtru ze všech koutů které mají tutéž školu.Později by mohli přejít na 250 ccm a to například Yamahy X-max a po dosažení 21 let by mohli řídit cokoliv.Tedy cesta do školy by byla vyřešena a žákům by nic neuniklo a byli pravidelně učeny novým věcem.Také by se měli zmodernizovat školy a postavit nové třídy pro více lidí tedy asi místnost pro 30 lidí.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o tom že kde vládne stres tam bude po prodeji vládnout klid.Tedy v zemích zmítaných válkou a každodenním válčením by měl nastat klid.O tento klid by se mohli postarat bílý Správci klidu a to v problémových oblastech jako je Sýrie nebo Islamský stát.Správci klidu by byli 7 metrový roboti kteří pracují jako Správci klidu tedy například Gumpert  Apollo ,Ferarri Laferrari nebo Bugatti Chiron Super Sport 300+ Longtail.Tedy o klid by se postarali transformeři kteří by pozabíjeli každého kdo by na ně zaútočil.Transfromeři jsou vyspělé zbraně a proto není dobré si s nimi zahrávat.Takto násilně by musel být stres na světě zastaven protože klid na planetě Zemi je velmi důležitý a prioritní a tato planeta se musí dostat pod kontrolu protože tam kde vládne stres tak tam bude a musí vládnout klid.       

                    

 

Nyní bych chtěl hovořit o talentu vs snaha něco dokázat.Tak pokud vezmeme talent tak tam už je jasné že má člověk pro něco vlohy a stačí mu cvičit a dokáže to co si zamane.Tedy například zpěvačka vyžaduje spoustu myšlení a její podvědomí jí dělá slávu a ovšem snaha něco dokázat je jiná v tom že se začíná od píky takzvaně a člověk musí objevit svůj talent což je základ a pak už jen pilovat řemeslo na co jsme dobří.Tedy například herec co se nenarodil jako herec tak vystuduje herectví a pak z něj může být dobrý herec což je na světě běžné být dobří díky školám.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Mcdrivu a jeho nové funkci.Věc se má tak že by zaměstnanci Mcdonaldu čekali na přijíždějící vozy a ty pak umývali respektive umývali by jim všechna okna tedy čelní sklo,zadní sklo a boční skla.Tato možnost by byla vyjímečná kdy by zájemce o jídlo dostal gratis ještě umytí všech oken.Tato možnost by fungovala pouze v létě kdy se bavíme o České republice.Mcdonald by nabízel tuto práci lidem s taxou 100 za hodinu a navíc by získal člověk 200000 k výplatě .

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o KFC a jeho Drive thru tedy podávání jídla okénkem.Drive thru by byla o čistění oken ze všech stran kdy by se houbičkou omyli okna a pak stěrkou setřeli.Konala by tak obsluha KFC domu s Drive thru.Pracovníci by pracovali s taxou 100 za hodinu a k tomu měsíčně dostávali 200000 korun k práci.Tedy k jídlu by dostal zájemce o jídlo ještě zadarmo umytí všech oken.Okna by byli čistá a dokonalá a tak by v létě u všech Drive thru ta to možnost fungovala.V zimě by tato možnost nefungovala a muselo by se počkat do jara.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Burger kingu který má také své nakupování rychlého jídla přes okno.U Burger kingu je také důležité umývat okna během objednávky a čekání na jídlo.Zaměstnanec by si přišel ke 100 korun za hodinu a k tomu 200000 k práci jako bonus od státu.Burger king by měl tuto možnost jen v létě a na sklonku léta a zákazník by tak dostal k jídlu i kompletní umytí všech oken zadarmo tedy by se dýško nehodilo a nebylo  zapotřebí protože by člověk měl peněz vydělaných už dost.Burger kingy by měli po celém světě zastoupení a tedy i mytí a to zadarmo.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o tuningářích kteří mají maxi aparatury audia v autech s přídavnými zdroji a dokážou udělat pořádnou show a jsou šíleně hlučné.Chci představit transformery kteří by byli živý tedy aparatura by byla živá a tak by dokázalo auto hrát i celé hodiny.Takové aparatury o 8 basácích a 10 reproduktorech vždy můžou hrát pouze chvíli jinak se oddělá baterie a celkově aparatury takového ražení nevydrží hrát dlouho a proto by zde byli transformeři kteří by se dobíjeli kopajícími membránami v basácích a reproduktorech a pak by mohli neustále hrát naplno a udělat teprve pořádnou show.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o magnetických tlumičích u moto tedy například použijeme superbiky.U těch by magnetické tlumiče měnili tvrdost a rozpětí a jízdu na vodě tedy měkčí nastavení.Byli by zde tři režimy a to track tedy okruh pak terén a mokro.V terénu by se zvedli tlumiče co nejvýše a mohla motorka prostupovat ,lehkým terénem.Každý motocykl s magnetickými tlumiči by byl bezpečný bez ohledu na který režim by jel.Je to bezpečnostní záležitost a proto budou mít v budoucnu všechny motorky magnetické tlumiče jako u aut jmenovitě jako u Audi R8 první generace.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o magnetických tlumičích u kamionů.Kamiony by využili magnetické tlumiče pro komfort nebo pro lepší cítění co se děje u kol a pod koly tedy jaký terén pod sebou kamion má.Tedy pokud by najel na kousek cesty s šotolinou tak by se přepnul do režimu terén.Tedy byli by zde tři režimy a to cross,mokro a komfort.Provoz kamionu by byl dokonalejší a intuitivnější.Režim cross by uměl jezdit s kamionem v mírném terénu,režim mokro by byl zase do deště kdy by byl kamion méně tvrdý a režim komfort kdy by byli tlumiče nastaveny na největší měkkost.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o magnetických tlumičích u autobusu.Magnetické tlumiče u autobusu by převáželi osoby tedy zde by šlo hlavně o pohodlí a měkkost ale také o jízdu na mokru a při jízdě v lehkém terénu.Režim cross by zde byl pro jízdu na šotolině ,režim mokro by změkčil tlumení pro lepší adhezi na vodě a režim komfort by zde byl pro maximální bezpečí.Režimi mokro a komfort by se měnili automaticky bez vědomí řidiče.Řidič by jen věděl že režim jízdy byl změněn.Pro bezpečnost by se udělalo dost a jízda v autobusech by byla bezpečná a dokonale sebejistá.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o magnetických tlumičích u čtyřkolek.Čtyřkolky můžou na cestu kromě dálnic a proto by zde byli vhodné magnetické tlumiče.Tlumiče by byli rozloženy do tří funkcí.První by byl režim komfort kdy by byla čtyřkolka nejměkčí a jezdila po písku v maximálním komfortu,pak by zde byl režim cross a ten by umožnil jezdit po nezpevněné silnici a měl nepatrně tvrdší tlumiče a třetí by zde bylo mokro a to by pomohlo jak v terénu v písku a nebo na silnici kdy by spolupracovala čtyřkolka se stabilizací a ABS a tak by jízda na mokru se čtyřkolkou mohla být bezpečná a zábavná zároveň.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o magnetických tlumičích u letadel a to dopravních letadel.Letadla mají také tlumiče aby bylo přistání co nejměkčí protože bez tlumičů by mohlo dojít ke tvrdému přistání a mohli se podlomit kola s uchycením.Letadlo by mělo jen dva režimy a to režim mokro a režim komfort.Režim mokro by znamenal přístání a vzlet za mokra kdy by byli tlumiče na polovině své tvrdosti a pak by zde byl režim komfort a ten by nastavil magnetické tlumiče na co nejvyšší měkkost a letadlo by tak přistávalo ještě měkčeji než doposud.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o technologii transformerů a to dobíjení za jízdy.Tedy jako první představím vlaky tedy lokomotivy a všechny vagony by dobíjeli lokomotivu tak že by na ně foukal vítr ,tedy vítr by byl elementem který by tlačil do hmoty lokomotivy a vagonů a tak by docházelo ke kontaktu vzduchu a auta který by sloužil podobně jako větrná elektrárna.Tedy vzduch by působil tlak na lokomotivu a to by znamenalo rekuperaci elektrické energie neboli její výroba a to tlakem do hmoty která reaguje na tlak tak že dobíjí transformera.Vlaky by tak mohli dojíždět s plným počtem na baterii a nepřišli by ani o políčko elektrické energie.

 

Nyní bych chtěl hovořit o motocyklech a jejich dobíjení vzduchem.Vzduch který by opět tlačil na motorku tak by dobíjel díky tlaku na povrch motorky elektrickou energii.Je to technologie transformerů kdy se vzduch za jízdy může opírat do celé motorky a všude kam s dostane vzduch na motocyklu tak tam se motorka může dobíjet a to neustále doplna.Motorky jako transformeři místo konvenčních motorek nemůžou využít této možnosti tedy konvenční motorky s motorem a převodovkou a brzdami nemůžou rekuperovat ze vzduchu.Každá motorka na světě může být dobíjena náporem vzduchu tedy jak chopery ,supermota,,naháče a nebo maxiskůtry.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o tancích dobíjených vzduchem.Tanky můžou umět i 80 km/h  a už v 50 km/h to slušně fouká a tak by tank v podobě tanku transformera mohl rekuperovat ze vzduchu už v 50 km/h na tankodromu.Tank v 80 km/h by dobíjel energii více a tank by měl baterii při provozu pořád plnou.Vzduch je dokonalý způsob dobíjení vedle deště.Vzduch bude v budoucnu dobíjet všechny transformery a všichni transformeři v podobě tanku budou moci jezdit 24 hodin do omrzení řidiče.Tanky budou v budoucnu také hojně využívány při jízdě na okresce kde dosáhne 80 km/h a dobije se vždy doplna.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o autobusech které budou dobíjeny vzduchem.Autobusy budou mít velkou čelní plochu což se hodí pro dokonalou rekuperaci elektrické energie.Elektrická energie se bude vyrábět opět náporem vzduchu na transformera ve formě autobusu jedoucího na kolech.Autobusy jsou těžké a převáží lidi a proto transformeři budou potřebovat rekuperovat což by mělo být u autobusů intenzivní a vždy by byl autobus dobyt doplna.Autobusy dobíjené za jízdy by přinesly provoz zadarmo kdy vlastně pohonem je pouze vzduch který obtéká kolem autobusu.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o kamionech dobíjených vzduchem.Opět by šlo o rekuperaci díky větru.Vítr by tlačil svojí silou na kamion a ten by reagoval rekuperací elektrické energie.Kamiony by měli styčnou plochu jako celý předek kamionu což by bylo pro náběr vzduchu prioritní a kamion by mohl jezdit neustále doplna.Tedy vzduch je pohonným materiálem v plynném skupenství které bude pohánět kamiony.Dřív by to nikoho nenapadlo že pohon aut bude vzduch a dnes je to realita tedy na jiných planetách.Kamiony by dobíjeli jak na okreskách tak na dálnicích a také ve městě kde by jezdil 50 km/h a také dobíjel a rekuperoval elektrickou energii.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o čtyřkolce a jejím dobíjení za jízdy.Věc se má tak že čtyřkolka by používala k provozu vzduch tedy respektive k rekuperaci.Opět by nápor vzduchu na čtyřkolku znamenal že by tlačil na přední část i na celou čtyřkolku ze všech stran a to by znamenalo dobíjení baterie díky rekuperaci díky vzduchu.Každá rekuperace u čtyřkolek by byla zadarmo tedy díky náporu vzduchu který by převáděl tlak z kapoty do srdce čtyřkolky tedy zdroje transformera.Čtyřkolka by se dobíjela i jen stáním na parkovišti a nechala se dobíjet vzduchem který by na ní foukal.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Metru které by se dobíjelo náporem vzduchu a hlavně lokomotivu ale také na boky vlaku kdy by zásobovali zdroj v lokomotivě a ta by mohla mít zdroj vždy plný tedy byla nabita doplna.Lokomotivy by v tunelech dokonce tlačili před sebou vzduch tedy by byli tak nabití elektrickou energií z náporu vzduchu že by nikdy neklesla pod 100 procent baterie.Metro bude dobíjet všude tedy ne jen pod zemí ale také nad zemí v takzvané nadzemce a nebo jak je to v Dubaji venku s autonomními lokomotivami.Metro bude fungovat zadarmo a to díky náporu vzduchu který bude rekuperovat a  vyrábět energii pro dané Metro.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o letadlech a jejich dobíjení zdroje za letu.Při letu by se zdroj dobíjel pořád doplna.Motory a turbíny by rekuperovali také a tak by vzduch byl hlavním zdrojem energie pro letadlo.V rychlosti 900 km/h by byl nápor tak veliký že by se nikdy nestalo že by zdroj transformera klesl pod sto procent.Letadla by tedy používali pro provoz vzduch a protože mají výkonné motory které se budou točit díky vůli letadla tak by byli letadla bez vzduchu nedokonale rekuperovány.A proto využití vzduchu bude stereotypem a stane se neodmyslitelnou součástí každého letu transformerem.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o stíhacích letounech a jejich dobíjení díky náporu vzduchu který aktivuje rekuperační systém a tlak na transformera vytvoří pohyb a hybnost a ta bude vyrábět elektrickou energii.Transformeři stíhací letouny by byli opět po celé ploše tedy všude kam dosáhne vzduch a nápor vzduchu dobíjeny tímto vzduchem a náporem vzduchu.Stíhačky by tak mohli obletět celý svět i dvakrát a vždy by měli baterii a zdroj transformera na 100 procentech.Stíhačky by dokonce vyráběli více energie díky tomu že by prováděli otáčení kolem své osy a létali by hlavou dolů kdy by foukalo více vzduchu.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o psech které by mohli obletět svět.Opět by používali energii ze vzduchu respektive jeho náporu na psa.Předek psa by byl nejvíce vystaven tlaku a tak by pes mohl létat také jen ve 100 procentním stavu zdroje transformera.Pes by létal okolo 800 km/h a to v kovovém stavu a létal by ve výšce 14000 metrů tedy nad osobními dopravními letadly.Pes by opět působil díky tlaku a neustálému působení na plochu psa a tak by byl rekuperován a to neustále a nikdy by se nestalo že byl pes pod 100 procenty kapacity baterie transformera tedy psa.Pes by to měl být labrador a ten co by měl velikost jako 4 lety labrador.Jako labrador by byl pes pohledný a zároveň dostatečně velký pro uskutečnění tohoto cíle tedy obletu světa psem labradorem tedy samcem psa labradora.          

 

               

Na obrázku je Lamborghini Essenza.