Jdi na obsah Jdi na menu

Program sto třicet- 2

103801264_3192900210771379_6682035329203816320_o-1.jpg

Nyní bych chtěl hovořit o planetě Zemi a jejich blikacích blinkrech a to v modré barvě a to ve státě Česká Republika.V České Republice budou u aut a u motorek na kamionu a u autobusu a čtyřkolek svítit směrovka v modré barvě.Tedy ČR by v celé Evropě se svými vozy svítila směrovkami v modré barvě a byla tak rozpoznatelná.Modrá barva je barvou která je dobře viditelná a muže být tedy změněna z oranžové na modrou.Bylo by to pro efekt lidí a jako frajeřinka pro Českou Republiku.Modrá barva je schválitelná kdy bude mít ČR respekt od ostatních zemí Evropské unie a každý vůz který bude svítit vzadu,vepředu a z boku bude důmyslný díky modrému stylu blinkrů Českých aut.    

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Šinkanzenech v České Republice.Šinkanzeny jsou Japonské vlaky které dokážou jed přes 300 km/h.V České republice by byly pro ozdobu železniční sítě kdy by nahradili vlaky Pendolino.Každý tarnsfoemr Šinkanzen by mohl na některých úsecích jed i 200 km/h tedy na úsecích kde se jezdí 160 km/h s Pendolinem.Šinkanzen by byl krásný svým designem a zkrášlil by skupinu vlaků Šinkanzen.Šinkanzen by byl jen jako lokomotiva která je aerodynamická a krásná.Každý transformer ve formě Šinkanzenu by byl jeden z nejsilnějších vlaku na světě díky své hmotě která je objemná .

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o návěsu komionu ve formě designu Koenigseggu.Tedy kamiony by měli návěs v designu Koenigseggu.Tedy z boku by byl jako Koenigsegg Agera RS v obrovském vydání i s koly a zadní část by byla z Koenigseggu Jeska  v obyčejné verzi s křídlem tedy ne druh Absolut.Kamiony by tedy měli být design z tvrdého plastu kterým by ozdobili kamion a byl by to pevný plast který by byl připevněny místo plachty.Tedy profil a zadek by byl vystupující z plastu tedy by byl ve 3D smyslu.Kdy by design auta trčel ven z kamionu .

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Bicyklech a o jejich designu ve formě Pagani.Design by měl bycikl tak že by byli plasty přes přední kolo dále přes profil kola a zadek kola .Tyto plasty by tedy dokázali vytvořit DNA Pagani a design Pagani na daném bicyklu.Pagani by bylo z boku nejvíce připomínající Pagani  a Pagani by mělo design z boku jako Pagani Huayra a zadek jako Zonda.Z boku by byl design bicyklu bez kol a dokázal by vytvořit design Pagani což by byla priorita.Pagani jako kolo bude velmi prodejní ve verzi elektrokola.A ze zadu by byl také krásný jako Zonda v malém vydání.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o bicyklech Koenigsegg a jejich designu ve vozu Koenigsegg.Opět by byli bicykly oplastované z profilu i vzadu a ze předu.Ze předu by vypadal bicykl jako Agera RS z profilu jako Koenigsegg Jesko a ze zadu jako Jesko také.Z boku by byli vystrčeny designy do stran a měli by design jako Jesko s přívody vzduchu vystouplými z boku kola .Tedy elektrokola by byli identické s vozy Koenigsegg a zaroveň i lehčí provoz  díky elektrokolu.Elektrokolo by mělo vzadu design jako Jesko tedy s křídlem bez dvou ploutví jako má Jesko Absolut.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit  o Lamborghini a jeho bicyklech.Kola aby měli oplastovaný  předek ,profil a zadní část .Přední část by mohl být z Lamboprhini Venena ,profil by byl z Aventadoru SVJ bez kol a to tak aby trčel profil auta směrem do strany a byl ve 3D,nesměl by ovšem zavazet šlapání,zadní část by byla z Gallarda LP -560-4 s faceliftovaného na nová zadní světa.Kolo by tak bylo jedno z nejhezčích na světě protože design Lamborghini  by byl prostě úžasný a líbivý.Kolo Lamborghini by bylo atraktivní protože vozy Lambrghini jsou atraktivní a tak by kolo nezůstalo designu aut nic dlužno.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o kolech a jejich designu Ferrari.Kola by byli opět kapotované zepředu ,ze zadu a vzadu a dokázali převtělit design z běžného kola na design auta.Po stranách by měl design Ferrari Laferraii,zepředu Ferrari 458 Speciale a zadní část by byla z Ferrari Enza.Pokud by mělo design kolo jako vozy Ferrari byli by dokonalé a vystupovalo by ven z kola kvůli tomu aby nešlo jen o obrázek ale o přesné rysy vozů Ferrari.Ferrari bicykly by byli dokonalými stroji které by jako Ferari vypadali a zároveň by to byli elektrokola.Každý model kola Ferrari by byl v této specifikaci s těmito vozy.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o kolech Bugatti které by byli opět celé kapotované tedy přední část,profil i s koly a zadní část.Přední část by byla z Bugatti Diva ,profil by byli u Bugatti Chiron Pur Sport a zadní část by byla z Bugatti Centodieci.Takto designovaný motocykl by měl opravdové nádechy pro chlazení a měl jednu stejnou barvu která by mohla být například modrá.Bugatti by dokázalo obstarat i červenou barvu,nebo černou,nebo celou z karbonu a nebo žlutou nebo šedou.Každé kolo by bylo elektrokolo a umožňovalo tak dobrý výjezd do kopce kde by se člověk moc nenadřel.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o bicyklech Mclaren které by byli kapotovány a na jejích kapotě by byli okopírovány všechny strany Mclaenu.Tedy přední část Mclarenu,profil a zadní část Mclarenu.Ze předu by to měl být Mclaren P1,z boku by to byl Mclaren Senna a zadní část by byla z Mclarenu 765 LT.Designy by vystupovali z kola do stran aby byl design v 3D.Takto vyšperkovaný Mclaren by byl ve velké oblibě a mohl by dokonale prezentovat značku Mclaren.Kola Mclaren by byli elektrokola a dokázali udělat hodně parády kdy by mohli být ve mnoha barevných kombinacích jako černé,červené ,oranžové,hnědé nebo žluté.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o bicyklech Porsche a jejich designu Porsche.Kola by měla opět kapotu která yb nesměla být omezující šlapání a ze předu by měla design Porsche 918 Spyder,profil by byl z Porsche 911 GT3 RS  zadek by byl z Porsche 911 Turbo S 2021.Mophli by být v mnoha barevných kombinacích jako je oranžová,černá,stříbrná,žlutá a bílá.Kola by byli elektrokola a tak by šlo snadněni zdolávat kopce a delší vzdálenosti.Design z kola by vystupoval do stran kde by byli patrné nádechy pro vzduch do motoru .Kolo Porsche by bylo žádoucí kdy by mohlo být na prodej za 200000 korun.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o skatech značky Pagani.Skate by měli z boku ,ze předu a vzadu design od značky Pagani.Skaty by mohli být ze předu s designem z Pagani Huayra ,z boku s designem Zondy F  a ze zadu z Huayry Imola.Tedy celý longboard by měli postavený ve smyslu značky Pagani.Longboardy by měli pohon transformerem a to jen transformerem a tak by design ve značce Pagani byl velmi žádoucí kdy by mohli jed skaty 35 km/u a měli by frajerský design od značky Pagani  kdy by design vystupoval do stran a vytvořil tak 3D kreaci na značku Pagani.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o zelených blinkrech které by se mohli používat na Kubě kdy by to byla jedna ze tří míst na planetě kde by se mohli jiné barvy než červená a oranžová používat.Zelená barva směrových světel by mohla být jen na Kubě a tak by se při vyjetí auta na lodi z Kuby do Miami mohlo svítit zeleně ve Spojených Státech Amerických.Tedy zelené směrovky v USA by byli poznávacím znamením že jde o kubánce v USA.Zelené světla by byli respektabilní a auta kubánců by měli v USA zasloužený respekt kvůli svým zeleným blinkrům a byli by jediným státem kde by se zelená barva u blinkrů mohla používat.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o blinkrech v USA.USA by měla mít jako směrová světla v barvě růžové.Růžová světla by byli dobře viditelná a znamenala by respekt pro Spojené státy kdy růžová světla připomínají cukroví a to by byl respekt pro všechny auta v celé USA.Růžová světla jsou dobře viditelná a tak kdyby USA jelo na trajektu z USA na Kubu tak by měla poznávací znamení že jde o auto z USA pole blinkrů v růžové barvě.Světla by byli krásné večer a v noci kdyby ukazovala doslova show díky světlům svíticími v růžové barvě .Růžová barva by měla prostě respekt u každého vozu a byla dokonalou výbavou každého automobilu ,motocyklu ,kamionu ,autobusu a nebo čtyřkolky.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o skatech Bugatti.Skateboardy by měli vepředu ,zboku a vzadu kapotáž tedy minikapotáž a tedy by se mělo zepředu udělat Bugatti Chiron Pur Sport ,z profilu Bugatti Divo a vzadu Bugatti Centodieci.Skate by byl transformer a tak by mohl jezdit tak že by byl ovládán ovladačem v ruce tedy zrychlování a zastavování.Skate by mohl až 35 km/h což je na skate dost.Každý skate Bugatti by měl strany vystrčeny ven kvůli identičností designu s opravdovými Bugatti.Bugatti by byla exkluzivní značka která by vyšla na 200000 korun.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o skate Koenigsegg a jeho designu v DNA Koenigseggu tedy s prvky a rysy stejné jako u Koenigseggu.Koenigsegg skate by měl kapotáž a ze předu by vypadal jako Jesko Absolut,z boku jako Agera RS a vzadu jako CCX Trevita.Každý vůz by byl do detailu vyroben podle například nádechů pro chladiče po stranách a tak by byl dokonale okopírován vzhled skatu.Skate by mohl být bílý červený,bílý ,černý ,modrý nebi žlutý podle výběru zákazníka.Skate aby šli koupit v každém obchodě s transformery a vyjímečně i v obchodě se sportovními potřebami.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o skatech od Lamborghini.Skaty Lamborghini by měli kapotáž tedy minikapotáž na které by vepředu dominovalo Lamborghini Gallardo LP-560-4,zboku by to bylo Lamboprghini Veneno a ze zadu by to mohl být Avenatdor SVJ.Tyto tři Lamborghini v sobě vy vytvořili krásný vzhled.Transformer by dokázal jed 35 km /h což by brzdil transformer svým omezovačem protože vyšší rychlost by byla už nebezpečná a to zvlášť pro začátečníka a protože nehceme aby si jezdci lámali kosti tak by jsme udělali omezovač na 35 km/h.Navíc by se skaty mohli měnit mezi sebou tedy by mohl mít jezdec skate od Bugatti,od Lamborghini a od Konigseggu.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o skatech Ferrari a jejich kapotáži kolem skatu a na které by mohli být skaty v designu Ferrari kdy by předek mohl být z Ferrari Laferrari,profil by byl z Ferrari 488 Pista a zadní část z Ferari 812 Competizione.Tyto tři designy by vytvořili krásné skaty které by byli transformery ovládány ovladačem v ruce kdy by šlo na dálku brzdit a navíc se i rozjíždět.Mohli by jen do 35 km/h.Skate Ferrari by byl za cenu 200000 korun a mohl by jezdit celý den kdy by si mohl člověk užívat krás například Los Angeles nebo New Yorku.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit to in-line bruslích a jejich designu ve formě Ferrari.Brusle Ferrari by měli koně s žlutým pozadím tedy značku Ferrari na boku bruslí.Brusle by vypadala jako Ferrari kdyby měla takový design ze všech stran s mírným vybočením do stran do půl centimetrů.Ve předu by to mohlo být Ferrari 488 GTB ,z boku Ferrari TDF a zezadu by to bylo Ferrari 599 GTO Fiorano.Tyto brusle by byli oblíbené kdyby jezdili jako trasnsformeři a ovládali se ovladačem v ruce tedy by se spárovali s bruslemi a mohli by s ovladačem brzdit a rozjíždět se.Maximální rychlost by zůstala zachována na 35 km/h kterou  by pohaněli kola samotná tedy 4 nebo pět koleček by byli a sloužili k pohonu.   

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o bruslích od značky Lamborghini kdyby vystupoval do stran design maximálně do půl centimetrů aby nebyli brusle moc široké .Brusle by poháněli transformeři a to do rychlosti 35 km/h.Ze předu by to byl design Lamborghini Reventon z boku by to bylo Lamborghini Veneno a ze zadu by to bylo Lamborghini Gallardo LP-560-4.Ttyo designy by vytvořili z bruslí nádherný až pohádkový design kdyby vše sedělo jak má a měl skate velký smysl pro detail.Brusle by se ovládali přes ovladač v ruce který by byl pro brzdění a zrychlování bruslí.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o bruslích od Koenigseggu.Koenigsegg by byl design ne značka.Koenigsegg by byl s maximální rychlostí do 35 km/h a mohl ho ovládat tedy brusle dálkový ovladač.Celkově by kolečka poháněl trasnformer.Brusle Koenigsegg by byli s designem který by byl širší o pul centimetru aby nebyli brusle moc široké.Předek bruslí by byl z Koenigseggu Jesko,profil by byl z Agery RS a zadek by byl z Koenigseggu Gemera pro čtyři lidi tedy první hypersport pro čtyři pasažéry.Takto by vypadali brusle ze všech stran jen vnitřní strana bruslí by byla bez zásahu designerů což by mělo stačit a být v pořádku.

 

 

Nyní bych  chtěl  hovořit o bruslích Pagani.Brusle Pagani by byli s designem Pagani tedy italského výrobce supersportů.Jeho design aut by se měl promítnout na bruslích kdy by měli design jako vozy Pagani.Předek by byl z Pagani Zondy R,profil by byl z Pgani Huary R a zadek by byl ze Zondy Cingue.Tyto brusle by byli transformery poháněny kolečky samotnými a existoval by ovladač kterým by se ovládalo brzdění a akcelerace.Každé brusle in-line by mohli až do 35 km/h což dostačuje pro bezpečný provoz.Brusle by mohli díky rekuperaci od koleček být neustále dobíjeny a mohli jezdit i 1 milion kilometrů.           

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o bruslích in-line a  jejim designu jako Bugatti.Brusle by měli půl centimetrů toleranci k rozšíření brusle,předek brusle by byl z Bugatti Chiron Sport,profil z Bugatti Centodieci a zád z Bugatti Diva.Brusle by byli ovládány přes dálkový ovladač kdyby byli poháněn kola sebou samým tedy ne hrnutím.Brusle by mohli jezdit maximálně do 35 km/h což by byla dostatečná rychlost pro zábavu a pro bezpečnost zároveň.Každý transformer ve skatu by byl bezpečný a nikdy by nedošla baterie v ovladači protože by to byl také transformer oživen s ovladačem.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o bruslích s designem Mclaren.Brusle Mclaren by mohli maximálně 35 km/h a byli ovládány ovladačem který by se nikdy nevybil protože by byl dobíjen přes bluetooth ze skatu.Tedy design bruslí by byl vepředu jako Mclaren 720 S,z boku jako Mclaren P1 a ze zadu jako Mclaren Senna i s křidlem na zádní straně které Senna má.Takto by byli brusle dokonalé a i drahé kdy by za ně muselo být zaplaceno 200000 korun.Tyto brusle by byli velice slušivé a vypadali sportovně jako auta z kterých by vycházeli.Mohl by si je koupit každý smrtelník a byli by na velikost kterou by si člověk objednal.Mclaren je důležitý pro brusle protože bez něj by výběr bruslí nebyl dokonalý.    

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o burnoutu u kol tedy bicyklů.Věc se má tak že by měli být u kol které by byli transformeři burnouty u zadního kola samozřejmě.Tedy kolo by mělo plyn jako každá motorka a po přidání plynu a držení brzd u kola by mohl po přidání plného plynu se začít otáčet a to tak že by vytvořilo kouř  a ten by způsobil bílou stěnu kolem kola.Mohlo by to být u horského kola i silniční verze.Horské kolo by mělo více dezénu a tak by vydrželo déle provádět burnout a dlouho by dezén vydržel.Každé kolo na větě tedy i stalá kola by uměli burnout tedy pálení gum.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o motorkách a měnění přídě a zádě.Tedy mělo by to vypadat tak že by se u superbiků měnila příď z jiného motocyklu za jiný.Tedy například by zůstala příď u BMW M 1000 RR 2021 a záď by měla z Ducati V4 R.Transfomer by měl tety dvě motorky v sobě a mohl  jim měnit přední část a zadní část.Tedy takto by to bylo u seperbiků a další příklad by byl u  Hondy CBR 1000 RR 2021 u které by se změnila příď od Ducati V4R Speciale a zádní část by zůstala stejná pod Hondy.Takto půjdou měnit motorky a jejich přídě a zadě podle potřeby.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o supermotech a jejich měnění přídě a zádě za jiné.Oba motocykly by měli dva motocykl uloženy v jednom transformeru.Oba by mohli tedy měnit takto motorky.Aprilia Dorsoduro 1200 by šla měnit za Ducati Hypermotorad a to tak že by příď byla z Aprilie a záď z Ducati.Nebo u Rakouské značky KTM by se použila záď z KTM a příď z Ducati Hypermotard.Tyto motorky by se mohli měnit mezi sebou kdy by například byla příď z KTM ,zedek z Aprilie .Každá motorka by mohla být jiná díky transformeru který by dokázal ve vteřině motorky změnit.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o choperech a jejich transformaci přídě za jinou a také zádě za jinou.Tedy například Harley Davidson Elektra Glide by mohl mít předek z Harleye a zadk u Yamahy Modnght star a nebo naopak by mohl mít předek z Yamahy Modnight Star 1800 a zadek z chopery Elektra Glide.Také Harley Davidson Road King by mohl existovat  se Suzuku Intruder.Kdy by měl příď z Road Kingu a záď ze Suzuki Intruder.Tyto chopery budou měněny tak aby byli vždy krásné a dokonale a dokážou to samozřejmě jen trasnformeři.Tato technologie by fungovala tak že by měla motorka ve předu motor z motorky z jinou přídí tedy s touto přídí by měla motorka u této motorky.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Maxi Skůtrech kdyby se mohli dva maxiskůtry měnit ve věci přídě a zádě.Tuto technologii by dokázali pouze tarsnfoemři.Tedy předek by byl takový že byl  například z Gilery GP 800a zadek z Yamahy Tmax 530,dále by to mohl být předek z Yamahy Tmax 530 a zadek z Aprilie SVR 800.Každý maxiskůtr by mohl být sladěn v těchto kreacích.Uměli by to pouze transformeři.Motorky by byli dokonale sladěny a měli by dokonalý design a dokonalé přechody.Protože transformace dokáže skoro všechno tak by mohli být k dispozici i kreace mezi motocykly.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o venkovních airbacích a to plněné vodou.Airbagy s plněním vodou při nárazu by vystřelovali vodu do airbagů a tak zabránili těžké havárii a také by ochránili transformera.Tato možnost by šla jen u transformerů kdyby transforméři jen naplnili bleskovou rychlostí vodou vak a ten by sloužil jako ochrana před nárazem.Jedná se o důmyslnou a důležitou věc která se zavede a bude mít úctu.Bude zde rezervoar vody na 30 litrů a ten by se vystřelil do airbagu.Vodní airbagy je věc kterou budou moci používat pouze transformeři protože by poznalí kdy půjde o potřebné vystřelení airbagu a kdy ne a podle toho by vodní airbag používali.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o motocyklech a jejich zadní částí motorky.Zde by měli existovat zadní airbagy plněné vodou.Tedy by airbagy byli v zadní částí motorky a při střetu ze zadu by se vystřelil airbag s vodou a motorkář by to měl normálně rozchodit a to protože by měla motorka rezervoar s vodou o 20 litrech a ten by se vystřeloval do airbagu a byl by to airbag vodní.Tedy auto za motorkou které by neubrzdilo za motorkou by mohlo být nastřeleno airbagem na vodu zvaném vodní airbag.Tohle by dokázali pouze transformeři kdy by používali vodní airbagy.Tato věc je velice důmyslná a je použitelná ovšem pouze u transformerů.Byl by to spíše pytel který by byl neprodyšný a těsný na vodu.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o tom že vystřelování půjde pouze u transformerů tedy bude to technologie transformerů kdy budou transformeři moci používat jako jediní tuto funkci.Tedy motorky ,auta atd ..by mohli používat v silnější a tvrdší airbagy na míru autům a motorkám.Takový technologie je velice účinná a dokáže zastavit každé auto v tom aby způsobilo škody na voze a zranění v posádce osobního vozu.Každý transformer by dokázal vystřelovat vodu a mohl tak být velmi užitečným a bezpečným prostředkem.Navíc by šlo i o airbagy z boku auta tedy vodní airbagy a také ze zadu auta.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o tříkolce a jejich pohonu třemi koly.Tříkolky by dokázali pohánět zadní nápravu s jedním kolem nebo nebo dvě kola u pohonu u tříkolky s dvěmi koly vzadu.Tedy změna by byal v tom že by se poháněli všechny tři kola samotná.Takto by bylo dosaženo maximální trakce a tříkolka by tak mohla startovat na 100 km/H rychleji než za 2,8 sekundy.Pokud použijemw všechna kola a výkon 220 koní tak díky kontaktu tří kol s vozovkou by byla rychlejší a zrychlovala by za 2,5 sekundy na 100 km/h a mohla jed maximu až 280 km/h protože stavba tříkolky není stavěna v žádném případě na rychlost 300 km/h.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o skateboardu s pohonem 4 krát 4.Mělo by se jednat o longboard který by mohl i jezdit přes trávníky  a mohl by tak použít pohonu 4 krát 4,Tedy čtyřkolka skate by mohla jezdit do 35 km/h a mohla být pouze jako transformer .Poháněli by je vzduch foukající na skate a kolečka ze skatu.4 krát 4 je důmyslná věc která slibuje zážitky i na jízdě podél pláže kde bývájí vždy na betonu v USA v Los Angeles jazyky písku který je pro skate nebezpečný ovšem pro longboard s funkcí 4 krát 4 by to měla být hračka a měla by držet stopu v každém případě tedy i na vodě při dešti.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o stabilizaci u koloběžek.Věc se má tak že by koloběžka byla transformer a stabilizace by byla ve stylu transformerů.Každá koloběžka by měla stabilizaci kdy by kola vytvářeli stabilitu a nedovolovali by koloběžce aby se přetočila nebo nedotočila kola,používaly by tedy kola vepředu a vzadu k rozložení úkolů a brzdění ke kterým by podle situace přidávali brzdy.Každá koloběžka by měla tu funkci protože by byla transformer tedy stejně jako je tomu u aut by i koloběžky uměli držet stabilitu.Koloběžka by mohli na vodu při dešti a tak by byl stabilní i na vodě a nedokázala by ustřelit a k havárii by  nedošlo.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o železničních přejezdech na planetě Motorkářů která by měla zelené světla.Přejezdy by tedy měli upgrade a ten by měl tedy zelené světla na přejezdech což by byla velká změna z červených světel.Zelena světla by byli krásná jak ve dne tak v noci a tak by mohla být hlavně v noci krásným zážitkem.Zelená světla na planetě Motokářů by tedy neznamenali jeďte ale stůjte a to pouze pro krásu železničních přejezdů.Železniční přejezdy potřebují změnu a proto by zde byli v zelené barvě .Planeta motorkářů je planeta na kterou se nejvíce tyto přejezdy hodí a potřebují je.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o železničních přejezdech u planety závodníků všech druhů které budou existovat .Tedy pro všechny přejezdy by existovala modrá barva.Na všech planetách jako je planeta Závodníků pro všechny,planeta Porsche ,planeta Prémioových vozů Planeta Formuel 1 by patřili modré železniční přejezdy které by byli dokonalým zkrášlením planety Závodníků.Tedy modrá barva by se zde stala oblíbenou kdy hlavně večer by svítila krásně ale i ve dne by byla nádherná .Každý transformer By si také užíval modrou barvu na přejezdech protože by byla jiná něž na planetě Zemi.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Machrosvké planetě  a jejich fialových světlech na železničních přejezdech.Machrosvká planeta by nezůstala svému jménu nic dlužná a používala by krásná fialová světla na železničních přejezdech.Tato barva by se líbila lidem i transformerům kteří by jí museli respektovat.Machrovská planeta je dokonalou planetou která bude mít toto hvězdné osazení  fialovými světli.Světla ve fialové by byla krásná jak ve dne tak v noci kdy bude působit ambientně ale budou to obyčejné žárovky ve fialové barvě .

 

Nyní bych chtěl hovořit o Pošťačkách a jejich pracovním vozidle kterým by byl VW Toaureg V12 2021 s motorem z Rolls Royce Cullinan.Mělo by tomu být u pošty v ČR.Pošta v České Republice by používala 100ky vozů Touarag V12 které by mohla používat běžná pošťačka nebo pošťák.Mohli by se tak pohybovat a zastavovat všude kde by chtěla a kde by to bylo zapotřebí.Byla by to funkčně dobrá věc kdyby se pošťákům dobře dařilo a mohli by pošťáci odvádět lepší práci a rychlejší práci.Každý transformer by vždy zapnul výstražná světla a pošťačka zmohla jít pracovat .V budoucnu by měli k platu u pošťáka ještě 200000 korun což by bylo důležité pro oboustranný respekt mezi transformerem a člověkem.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit ho planetě Závodníků o závodění mezi přáteli.Tedy by lidi mohli mezi sebou závodit na planetě Závodníků pro všechny a ten kdo by vyhrál by platil pivo v baru na této planetě.Tedy by si to mohli rozdat mezi Bugattu Divem a Koenigseggem Jesko a ten kdo by dříve na okruhu projel cílem ten by platil pivo.Tedy by se závodilo o pivo a tak by se lidé v transformerech snažili vyždímat transformera na maximum a mohli by si užívat být první což by se mohlo měnit tedy pořadí závodníků na trati.Každý transformer by byl stejně rychlý protože by uměl hrnout což by byla jeho největší výhoda pro rychlost.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o planetě Lamborghini a jejich možnosti závodit mezi kamarády.Věc se má tak že ten kdo by vyhrál by platil jídlo.Tedy výherce na okruhu který by obkroužil 5 kol například v Imole v Itálii a projel by cílem první by vyhrál a mohli si lidi po závodu zajít na jídlo a to by platit výherce.Šlo by o partu lidí kteří by e znali a byli kamarády a tak by si mohli užívat každý den na okruzích soukromé závody protože okruhů na planetě Lamborghini.Na planetě Lamborghini bude všechno dostupní stejně jako na této planetě tedy jídlo,oblečení,kina a knihovny a lázně.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o výhře mezi kamarády a o konci závodu který by mohl trvat 10 kol v supersportech.A tak kdyby závodník vyhrál tak by vyhrál šampaňské a s tím by postříkal pouze svoje auto a ne spoluzávodníky.Byl by to úspěch také auta a tak by si mohlo auto užít sprchu z šampaňského.Šampaňské je znakem vítězů v cíli a proto by bylo šáňo používáno při každém závodě mezi supersporty jako je Lamborghini SVJ  s Ferrari Pistou nebo s Porsche 918 Spyder a Mclarenu P1 nebo Mercedesu AMG GT Balck Series.Každý vůz by byl dokonalý pro výtěztví a to zvlášť pokud by byl transformer.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o šampaňském a jeho výhře na planetě Motorkářů mezi sebou na okruhu.Motorky by museli být konvenční tedy ne transformeři.Tedy po odkroužení 10 kol a výhře jezdce by mohl jezdec vyhrát šampus a to tak že by vyhranný šampus musel vystříkal na motorku protože by to byla její zásluha vedle té jezdcovi a tak by vystříkal šampus na motorku která by z toho měla radost také a motorka by gratulovala řidiči a pochválila jeho řidičské dovednosti.Každý transformer by to bral jako další zdroj pro svojí sebedůvěru což by bylo lepší kdyby si motorka více věřila.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o výhře kamionu na závodech Monster Trucků.Na závodech by ten co by obkroužil 10 kol mohl vyhrát pouze šampus vedle ostrých kol v jiných závodech kamionů s výhrami aut a nebo podprsenek známých pornstar.Tedy zde by se vyhrávalo pouze šampaňské kdyby by po vítězném projetí startovací plochou a cílem by vyhrál šampus a tento šampus by vystříkal na kamion a tak by stačilo vyznat Kamionu čest protože by zajel závod výborně a dokonale.Každý transformer kamion by uměl to co jeho kolegové a tak by vyhrál jen ten nejlepší,nejrychlejší a nejtalentovanější jezdec tohoto závodu.Tedy by se kamion postříkal celým šampusem že by nic nezbylo a mohl tak vyznat dík jeho kamionu.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Koloběžkách a jejich kapotáži přes kola a přes profil a přes zadek.Byl by to takzvaný obleček od Koenigseggu.Koenigsegg koloběžka by musela mít DNA Koenigseggu kdyby zepředu by byl jako Koenigsegg Jesko,z profilu by to byl design jako Koenigsegg Agera Phinix a ze zadu by to byla CCX Trevita.Takto vyšperkovaná koloběžka by mohla dělat parádu kdyby mohla jezdit s pohonem transformerem  a mohla jezdit maximálně 35 km/h.Šlo by si vybrat mezi vínovou ,bílou,černou žlutou a modrou barvou.Každý transformer by byl dokonalou koloběžkou s tím že by dokázal najet 1 milion kilometrů.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o koloběžkách Pagani.Koloběžky Pagani by opět měli kapotáž která by vystupovala 2,5 centimetrů do stran kvůli reálnému zobrazení aby bylo vytvořeno reálného designu s nádechy po stranách.Tedy ve předu by vypadala jako Pagani Huayra ,z boku jako Huayra Imola a ze zadu jako Pagani Zonda Cingue.Takto vyrobená koloběžka by byla i transformer a tak mohla jezdit maximálně 35 km/h což by nešlo upravit za vyšší rychlost.Každý transformer by se dokázal svižně rozjíždět a jeho baterie by vydržela 1 milion kilometrů kdyby se zdroj dobíjel vzduchem a nebo sluncem a nebo koly samotnými.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Lamborghini v koloběžce.Každá koloběžka by mohla mít design Lamborghini který by měl být jedním z nejkrásnějších na světě.Koloběžka by byla ze předu z Lamborghini Venena ,z boku z Gallarda LP -570-4 Superleggera a zadek by byl z Lamborhini SVJ.Tento mix aut by udělal z koloběžky dokonalý stroj kdyby pohon obstarával transformer koly samotnými  a mohl jed až 35 km/h což jde schválit.Každý transformer by mohl najet 1 milion kilometrů a mohli jít dobíjet vzduchem,koly samotnými  slunečním svitem a samozřejmě i šrouby které by způsobovali tlak na transformera.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o koloběžce Ferrari která by měla opět kapotáž a na ní by šlo udělat stejný design jako u auta a to ze všech stran.Tedy by koloběžky dokázali udělat lidé jako Ferrari tedy s DNA Ferrari.Ve předu by to bylo Ferrari 458 Itália ,profil by byl z Laferrari a zadek by byl z Ferrari 812 Superfast.Koloběžka by měla pohon transformerem a to všemi koly tedy oběma koly.Ferrari koloběžka by uměla jezdit do 35 km/h což je již pro koloběžku vysoká rychlost.Znamenalo by to tedy to že by koloběžky nebyli s pohonem nohou ale pouze transformerem a to přidáváním plynu a brzdění brzdami na řídítkách.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Bugatti a jeho koloběžkách.Věc se má tak že by se mělo na kapotě koloběžky udělat identický přívod vzduch z boku pro chladiče kterých je u Veyronu 8 a u Chironu 10 chladičů.Každá Bugatti koloběžka by měla zepředu Bugatti Chiron Pur Sport  a zboku by to bylo Bugatti Divo a ze zadu La Voiture Noire což je vůz za 420 milionů korun.Každá koloběžka by mohla 35 km/h maximálně a pohaněl by jí transformer.Tedy by koloběžka byla soběstačná a mohla najet 1 milion kilometrů a mohl by mít zákazník tři koloběžky v jedné tedy například Lamborghini ,Ferrari nebo Bugatti.

                            

 

Nyní bych chtěl hovořit o značce Porsche a jejich koloběžkách.Koloběžky by měli mít design jako Porsche.Koloběžka by měla oplastování a mělo by se věnovat hlavně designu s výdechy po stranách jako u Porsche 911 Turbo 2021.Tey ze předu by bylo Porsche 918 Spyder ,z boku by bylo Porsche 911 GT2 RS Clubsport a ze zadu by mělo být GT3 RS.Koloběžka by byla transformer a tak by mohli jezdit maximálně 35 km/h což je závratná rychlost.Koloběžky by nemohli být poháněný odrážením ale pouze transformem kdyby měla koloběžka plyn brzdy na řídítkách.

 

 

Nyní bycb chtěl hovořit o Mclarenu a jeho koloběžce.Opět by byla koloběžka kapotovaná a na přední části by měl být Mclaren MP4 12C ,z boku by to byl Mclaren P1a jako další by byla záď koloběžky která by byla z Mclatrenu 765 .Každý Mclaren koloběžka by měl pohon transformerem a to do 35 km/h.Jízda by byla svižná a dokázala kdybymohl  najet jezdec až 1 milion kilometrů.Každý transformer ve verzi transformera by bylo možné mít tři koloběžky v jednom tedy například Mclarebn Koenigsegg  a Bugatti.Každá koloběžka by byla dokonalá a dokázala by být rychlím způsobem pohybování se po městě.

 

 

Nyn bych chtěl hovořit o Mercedesu kdy by se měli vyrábět koloběžky v design Mercedesu.Tedy ze předu by to byl Mercedes AMG GT Black Series ,z boku by to byl Mercedes One a ze zadu by to byl Mercede SLS AMG Black Series.Transformer Mercedes by byl poháněn transformerem koly samotnými a mohl by být poháněny obě kola.Mohlo by jezdit 35 km/h.Byl by to design který by se chytl a který by byl velmi prodejní.Dotace na výrobu koloběžek všech druhů by platil stát a vždy by výrobu koloběžek tedy platil stát a to designu který by si mohl lidi vybírat a mohli si ho užít.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Audi jako koloběžkách které by měli kapotáž po celé ploše koloběžky.Tedy Audi by dokázalo vytvořit krásnou koloběžku s identickými prvky.Předek by mohl být z Audi R8,z boku by to mohlo být Audi RS7 2021 a vzadu by bylo Audio E-tron GT.K tomuto líbivému kabátku by se přidal pohon transformerem kdyby mohlo jezdit až 35 km/h což je vysoká rychlost .Dominantní vlastností by bylo zrychlení.Byli by poháněny obě kola a tak by byla koloběžka kompletní a dokončená a mohla se začít prodávat v obchodech kde yb se prodávali koloběžky,bicykly,skaty a brusle a nebo v obchodech s transformery.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o značce BMW a jeho koloběžce od této značky.U BMW by mohl být použit design z BMW který má ledvinky které by nesměli chybět.Tedy příď koloběžky by byla z BMW M8,profil by byl z i8ky a záď by byla od BMW M4 2021.Každé BMW koloběžka by byla s pohonem transformerem a mohla jezdit až 35 km/h.Koloběžky by se ovládali plynem jako u motocyklu a brzdili by jalo skůtr který by používal obě páčky které by byli pro brzdění a tak by koloběžka byla soběstačná fukční a spolehlivá.BMW koloběžky by byli dokonalým způsobem prezentace jejího majitele který by chtěl, to nejlepší a tedy by byl konkurencí pro ostatní koloběžky jiných značek.        

 

 

Nyní bych  chtěl hovořit o VW Golfech 4 a jejich provozu zadarmo na planetě Zemi.Věc se má tak že Golf 4 GTI který se prodává za 700 kvnigintilionů korun bude muset mít respekt za to že je to právě 4kový Golf a tak bud benzín zadarmo.Každý 4kový Golf včetně kombíků bude mít provoz zadarmo.Tedy obsluha bude muset poznat o jaké auto jde a pak se nedivit že odjíždí od stojanu.Tedy 4kové Golfy budou mít provoz s benzínem zadarmo na celé této planetě a to už navždy.GTIčka budou mít tedy provoz zadarmo a vždy si budou moci dotankovat podle libosti.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o vozech SUV nebo MPV zadarmo na celé planetě.Bude to proto že budou moci uvést 7 cestujících.Tedy tyto vozy budou moci zaparkovat na jakémkoliv místě které by bylo volné například na Václavském náměstí v ČR.Pokud bude mít MPV nebo SUV místo pro sedm lidí bude potřebovat zaparkovat co nejlépe pro pohodlný výstup z vozidla a tak budou tedy MPV a SUV s povolením moci parkovat všude kde bude potřeba kde se jim  to bude líbit.Mít v autě místo pro 7 cestujících je vyjímečná věc která musí být v zákonu ukotvena tak že je potřeba aby si cestující v klidu vystoupili.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o vysávání vozů vysavači na benzínkách.Věc se má tak že by vysavače byli samotné autonomní a tedy by byli transformeři.Tedy po vhození mince by si otevřeli dveře a vysavače mohli vysávat prostor pod řidičem vedle prostor pod sedadlem cestujícího a vzadu prostory pod cestujícími vzadu také po bocích u řidiče a spolujezdce.Tedy vysavače by vysávali sami jako transformeří a to co nejúčinněji jak by dokázal.Tedy by byl interiér vyluxován dokonale a bez chybiček a měli by sloužit svému majiteli v čistotě a mez drobků a špinavé podlahy ,tedy v absolutní čistotě.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o automatickém dohušťování u transformerů supersportů .Tedy pokud by klesla hladina tlaku v gumě tak by se automaticky dohustila na potřebnou mez.Dělo by se to přes ventilek kdy by transformer nasál vzduch a tak doplnil pneumatiku.O této události by se informovalo řidiči v kapličce s informacemi o jízdě.Tedy by člověk věděl že se dohušťuje guma.Tedy všude za jízdy ,při stání a při couvání by se mohla guma dohušťovat.Každá guma by dokázala dohušťovat pouze dídy transfromeru tedy pouze transformer by tohle uměl tesy dohuštovat gumu při každé situaci.

 

 

Nyí bych chtěl hovořit o dohušťování které by bylo automatické u transformerů které by byli SUV.Tedy pokud by mělo SUV 24ky kola tak by poznal transformer že je guma podhuštěna a zachránil by kolo a dohušťoval  by pneumatiku na plnou hodnotu  která by byla normální.Transformer by takto zachránil kolo protože s podhuštěnými koly o velikosti 24 by se mohli snadno zničit a nebo by na nich mohla vzniknout skoba tedy zub.Každé SUV by při jakékoliv velikosti kol tedy 23,22,21 by mohla dohušťovat gumy automaticky a autonomně a to při podhuštění a jeho detekci.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o hothatchých jejich dohušťování gum za jízdy ,při stání nebo při couvání.Při detekci podhuštění by s automatiky dohustila kola tím že by nasáli vzduch přes ventilek.Tedy šlo by pouze o technologii transformerů která by dokázala sama dohušťovat gumy a to na potřebnou mez.Informace o dohušťování by byla se zvukovou výstrahou kdyby řidič vše pěkně viděl a mohl při tom přizpůsobit jízdu tedy by při dohušťování nemohl zrovna závodit nebo dělat burnout.Každy Hothach by dokázal sám za jízdy gumy dohušťovat ať by byl déšť nebo sníh a tak by byl trasnformer byl plně samostatný ve věci dohušťování gum .

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o superbicích a jejich dohušťování gum u superbiků.Věc se má tak že by měl trasnformer detekovat podhuštěnou gumu a tu začít dohušťovat tak že by nasál přeš ventilek vzduch.Šlo by o technologii transformerů která by nešla napodobit lidmi tedy by šlo o unikátní možnost kdyby transformer dohušťovat gumy a to přední nebo zadní.Ovšem by byl informován řidič kdy by na display byli zobrazeny informace s výstražným zvukem že se právě dohušťují pneumatiky.Každá pneumatika u každého motocyklu by mohla mít funkci dohušťování.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o choperech a jejich automatickém dohušťování gum za jízdy ,při stání a při couvání.Každá motorka která by měla tuto funkci by mohla automaticky dohušťovat gumy tedy přední a zadní u choperu.Řidič by byl informován o dohuštování aby například nechtěl dělat burnout  nebo jezdit rychle.Každý choper všech značek by měl tuto funkci už v základní výbavě tedy by mohl být k dispozici vždy při detekci podhuštění transformerem.Každý choper by musel mít tuto funkci také proto kdyby jel po terénní cestě a měl podhuštěnou pneumatiku tak by mohl snadno prasknout tedy podhuštěná a jeho monitoring bude velmi důležitý u každého choperu.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o dohušťování gum u maxiskůtrů.Maxiskůtry by šli dohušťovat při stání ,při jízdě a při couvání.Byl by o tom informován jezdec vizuálně a i vystražným zvukem aby nechtěl někdo zrovna dělat whelie tedy zvedání předního kola nebo a pálit gumu.Při detekci podhuštění gumy by šlo všechno do jedné vteřiny tedy dohuštěné by bylo bleskové a mohlo trvat do 3 vteřin.Šlo byo důležitou funkci která by byla technologii transformer kdy by bylo potřeba mít gumy pořád dohuštěné na předepsanou mez aby při podhuštění guma nepraskla co by se mohlo stát a tak by tato funkce našla své místo v transformeru a ve všech jeho funkcích.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o měnění aut u Policistů a jejich taktice při dohánění pachatele ať už na útěku nebo při ujíždění což by mu auto nedovolilo a tak by se dal na útěk a tak by mohli policejní auta obsahovat deset aut a to i civilních vedle policejních s majáky a sirénami a tak by mohli měnit auta pro dosažení pachatele který by utíkal před policejním autě s majáky ale pronásledovalo by ho jiné auto do kterého by se transformovalo.Tedy například z Policejního Ferrari 812 Competizione by se transformoval do Mercedesu G 65 AMG bez majáků a polepů tedy čistě civilní vůz.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o motorkách a jejich dosažení pachatele měněním motorek z policejních do civilních.Tedy například z Policejní Ducati Multistrady  1200 do Ducatti V4 Speciále,nebo do Suzuki B-King,nebo do Suzuki Hayabusy.Takto by šlo pachatele zmást a ten by policistům neutekl a byl by dopapen motorkou která by nebyla policejní.Tedy by byl dostihnut díky transformavi z policejní motorky  s majáky a sirénami.Motocyklů by mohlo být i 10 které by doháněli pachatele a všechny by byli v civilních verzích jako je BMW M 1000 2021,Honda CBR 1000 RR Fireblade,nebo Kawasaki H2R .Tedy takto by se podařilo pachatele dopadnout tedy díky kolektivní prací a měněním motorek mezi sebou.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o brýlích na blízko a léčení zraku.Měli by existovat chytré brýle které by při používání stejně jako u rovnátek u zubů by se opravoval zrak.Speciální sklo by léčilo oči díváním se přes brýle.Měli by léčivé sklo spolu s dioptriemi které by se při vzájemném správném nastavení používali pro zpravení zraku.Tedy by šlo o sklo s dioptriemi které by byli v tomto léčení stěžejní.Oči by si navykly na tuto kombinaci a pak by viděli oči zase dobře.Šlo by o návyk oči na vidění a pak by už nebyli potřeba.Jde pouze o návyk oči být správně nastavené a dobře vidět tedy, šlo o návyk bez brýlí který by byl pozitivní a důmyslný.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o zraku a jeho léčení na dálku.Na dálku by brýle byli stejně používány pro návyk tedy jen pro návyk pro dívání se do dálky.Člověk by dostal potřebnou dávku dioptrií a léčebné sklo které by bylo dokonalé pro léčení a mělo blahodárné účiny pro zrak.Opět by šlo o návyk zraku na dobrou pocitovou hodnotu.Skla by tedy způsobovali návyk oči na vidění na dálku a šlo by jen použít potřebné sklo s potřebnými dioptriemi které by způsobovali návyk pomalu a při nošení asi 1 měsíc by měli být výsledky již značně patrné a pomalu by se zvykaly na to vidět lépe až by viděl člověk bez brýlí a dokonale viděl.   

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o rakvích na vozech a jejich nové možnosti ve věci že by rakev byla viditelná a prostupná.Tedy tato funkce by byla užitečná pro menší odpor.Otevírání rakve by se dělo buď v infotainmentu nebo jen řeknutím transformerovi aby udělal z rakve pocítitelnou rakev a mohli si náklad vyndat ven.Každá rakev by byla trsnsformer a tak by mohla ovládat otevírání a zavírání s následným uvedením do stavu nepocítitelnosti prostupnosti.Bylo by to důmyslné řešení které by přivítal i transformer protožě jízda s rakví vydává hodně energie.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o planetě RC Modelů.Planeta RC modelů by měla všechny druhy zábavy jako kina ,nákupny a prodeje aut jako transformerů.Planeta RC modelů by měla jako Policejní auto model Mclaren Speedtail.Speedtail byměl obyčejně majáky ,sirény ,rádio,počítač pro lustraci a polepy stejné jako v České Republice.Speedtaily by měli jako policejní auta respekt a stal by se uctívaným policejním vozem jak u civilistů tak i u Policie.Policejní Speedtail by se ujal u Policie a stal by se hrdým členem policejního teamu a měli by ho policisté  rádi respektovali ho kdyby měl u policie řidič Speedtailu plat 600000 korun což by způsobilo oboustranný respekt.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o vozu Rande u Rychlé záchranné služby.Vozy rande by měli jako vozy vypadat jako Ferrari 458 Speciale .Vozy rande 458 Speciále by byli na místě zákroku nejrychlejii kdy by používali majáky a sirény,rádio a veškerou výbavu jako je defibrilátor,inzulín,.nakrčník pro uchycení krku aby se nepoškodila páteř ještě více.Rande by muselo mít reflexsní polepy a dokázalo se díky sirénám a majákům dostat kamkoliv jako třeba na chodník vedle obchodu atd..Tedy rande by bylo všude včas a dokázalo pečovat o zraněné včas což by bylo prioritní proč by to bylo právě Ferrari 458 Speciale.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o planetě z RC modelů a jejich autě pro Dálniční policii.Autem pro dálniční Policii by bylo Bugatti Divo tedy nejlepší Bugatti do zatáček a mohlo by tedy střežit pořádek.Vozy Bugatti Divo by měli reflexní polepy jako jsou v České Republice a mohlo jezdit po dálnici až 350 km/h kdy jeho maximálka je 370 km/h.Tedy by mohl být u vybrzďování hned a ihned ho zatknout.Kontrolovali by hlavně rychlost na daných dálnicích kde by se muselo na dálnici dodržovat 130 Km/h a na okreskách 90 km/h a ve městě by mohli maximálně  50 km/h.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Mclarenu Arkana a jeho použití jako transformera bez motoru a zde by mohli místo motoru dávat věci pro technické služby.Technické služby by buď montovali vánoční ozdoby na ulicích a na vánočním  stromku který by byl většinou na náměstích.Arkana by byla namístě spadených stromů s řetězovou pilou nebo by mohli barvit silnice a vozit barvu pro postřik například zeber tedy všeho pozemního značení.Každý Mclaren Arkana by mohl naložit objemnější věci protože by nemělo motor a byl to transfomer.Každá Arkana na celé planetě by hrdě sloužila na této planetě a stala se respektovaným autem.

 

 

Nyní bycc chtěl hovořit o Prezidentu na planetě RC Modelů.Prezidentem na planetě Rádiem řízených modelů by byl prezident Rolls Ryoce Cullinan.Cullinan je dostatečně velký proto aby mohl vládnout.Protože vladnout budou bouchači tedy nabušení transformeři což Cullinan bude.Cullinan bude plnit funkce pro celou planetu a bude tedy prezidentem již napořád nez  funkčních opdobí.Cullinan by měl iq 160 a měl by přehled o všem z internetu,rádia a televize .Prezident RR Cullinan by byl v černě barvě a sloužil by v podobném době  jako je Bílí dům ve Waschingtonu.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Vojenské Policii a jejich vozidle na planetě RC Modelů.Všechny vozy Vojenské Policie by byli vozy v počtu 500 kusů po celé planetě RC modelů.Mělo by se jednat o Mercedesy G 65 AMG Brabus 900 PS.Vojenská Policie by měla bílou barvu a mělo by s jednat o zelený pruh přes bok auta a s nápisy Vojenská Policie vzadu a zboku.Vojenská Policie bude střežit klid a vytvářet další respekt u lidí.Byli by zde i pro zásahy s kontaktem s jinými rasami kdyby řídili transformery ve věci postavení se k tomuto činu.Vojenská Policie by měla respekt kdyby byli s platem 600000 korun před transformery velmi váženy a uznávány.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Městské Policii na planetě RC Modelů.Městská Policie by používala místo motoru prostor pro botičky kterých by se sem vešlo okolo 4 botiček.Mělo by se jednat o Mclareny Elva bez střechy a čelního skla tedy kdyby pršelo tak by to museli přežít až do další benzínky kdy by se mohlis schovat před deštěm.Elvy by měli reflexní polepy ,rádio,majáky ,sirénu a počítač pro lustraci za jízdu za vozem.Na planetě RC Modelů by šlo o zkrášlení planety RC Modelů a jejich přítomnost by způsobovala radost a krásu kdy by Elva byla dokonalý policejním vozem.Každý Mclaren Elva který by mohlo být na planetě okolo 1000 nakopírovaných a vonících Mclarenu Elva.Elva by se používala tam kde by bylo minium až žádné vyskytování sen deště nebo sněhu.   

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o maxiskůtrech a jejich autonomím whelie tedy zvedání předního kola.Věc se má tak že by se měl řidič motorky jen držet řídítek a pak by maxiskutr například Yamaha Tmax 530 zvedl přední kolo a jel by s řidičem v autonomním režimu i 1 kilometr kdy by si řidič stoupl na stupačky pro spolujezdce.Whelie by tedy bylo dokonale a bezpečně provedeno což by byla  priorita.Každý maxiskůtr by mohl dělat whelie tedy i Gilera GP 800 nebo Aprilia SVR a to v rychlostech od 30 km/h do 80 km/h kdy by mohl jet jak dlouho by chtěl a když by chtěl dát kolo na vozovku tak by stačilo zatáhnout za brzdovou páčku a transformer by bezpečně dal kolo dolů.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit  o autonomním zvedání předního kola zvaném whelie.Mělo by jít o supermota.Pokud by supermota měli zvedat přední kolo samotné a to autonomně tak by musel být na tuto věc prostor.Stačilo by se tedy držet řídítek kdyby mohl motocykl sám provést whelie a mohl by tak jed i 5 kilometrů.Pokud by se do cesty dostalo auto nebo jiný motocykl tak by se supermoto sneslo zpět na ze m.Tato funkce by byla bezpečná protože by jí řídil transformer a ten by dokázal jezdit dokonale ve whelie .Celé vhelie by bylo po celou dobu konání bezpečné což by bylo prioritní.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o autonomním whelie u superbiků.Superbiky by měli být obdařeny funkcí na whelie kdy by stačilo držet se řidítek a stát na stupačkách a o vše by se postaral transformer.Každý transformer by mohl jezdit ve whelie pořád tedy i 10 kilometrů při rychlosti 80 km/h.Každý tarnsformer by bylo potřeba držet nahoře a po tom až by to přestalo bavit nebo  prostě chrěl skončit v konání whelie tak by zatáhl za brzdu na řídítkách a to jedno že by se jednalo o přední brzdu a i tak by to transformer poznal a aktivovaly by bezpečný dopad kola na asfalt.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o DSG převodovce pro motocykly.Dvouspokjová převodovka by mohla být vyrobena pro motocykl a to s menšími úpravami kdy by měli DSG pro moto 7 stupňů jako má například Škoda Kodiaq.Dvouspojková převodovka by se stala u motorek hitem a to v konvenčním režimu tedy DSG převodovky pro motorky by se zavedli a byla by to možnost vedle rychloražení tedy manuální řazení.Každá motorka s motorem spárovaným s DSG převodovkami.Každá DSG převodovka by byla dokonalá a mohli by si tak řidič užít převodovky s dvěma spojkami a lepší dynamikou.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Ducati V4R a její DSG převodovce.DSG převodovka by byla vyrobená pro motor Ducati V4R.Ducati V4R by měkli chytrou převodovkou kdyby neředili do zatáčky a dokázalo by neskutečně zrychlovat a to bez zásahu nožního řazení.DSG pro Duacti V4 R by byla převodovka vyráběna jen k tomuto modelu a tak by byla V4R rychlejší kdy by řadila někdy až do omezovače tedy ne vždy.Do omezovače by šla z výjezdu ze zatáčky.Převodovka by byla nejrychlejší a když by měli všechny motorky Ducati DSG pro motocykl tak by byli vyrovnané a vyhrál by tedy ten nejrychlejší ,nejšikovnější a nejlepší.Každá převodovka Ducati by šla i u hypermotardu nebo u Multistady 1200 nebo Xdiavel  nebo Paniagle V2.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o převodovce DSG u motocyklu kdyby měla motorka dvě spojky a dokázala by být rychlejší v pružném zrychlení.Každý konvenční motocykl by mohl mít převodovku DSG která by neředila do zatáček a točila do omezovače jen při výjezdu z pomalé zatáčky kde se zpomaluje na 50 km/h .Mělo by se jednat o BMW M 1000 RR 2021.Tato motorka by mohla mít DSG převodovku nebo v druihém motocyklu ze dvou v jednom by mohl mít standartní rychlořazení již klasickým řazením.Každý motocykl s DSG by byl sportovnější.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Motocyklu Harley Davidson Elektra Glide a její převodovce DSG která by musela být vyrobena přimo pro tento motocykl.Každý Harley by mohl mít tuto převodovku jako Raad King  a nebo V-Rod.Ovšem pokud se bavíme o Elektra Glide tak tato motorka bude mít dvě spojky a bude rychlejší v pružném zrychlení kdy by po přidání plynu motorka podřadila a vystřelila by vpřed.Převodovka by šla použít jen u konvenčních motocyklů.Každá převodovka v konvenční motorce by mohla být pouze v automatu a mohl  by si jí člověk i lépe užit díky převodovce které by i ulevila v hmotnosti motocyklu a mohl jed rychleji.

 

 

Nyní bych chtě hovořit o Supermotu Aprilia Dorsoduro 1200.Tato motorka by měla dostat DSG pro motocykly tedy dvě spojky.Pokud by se motorka osadila v konvenčním stavu převodovkou s dvěma spojkami byla by rychlejší v pružném zrychlení kdy by zamaskovala hmotnost a mohla se řítit vpřed díky DSG  převodovce.DSG pro Dorsoduro by bylo vyrobeno speciálně tedy by nebyli všechny Aprilie které by měli DSG a mohli by to být napříakld Aprilia RSV 4 2021 a nebo Aprilia Tuono což je naháč od Aprilie který je šílený a jede jako blesk kdy Tuono znamená Blesk.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o BMW S 1000 R 2019 a jeho převodovce DSG.DSG by bylo vyrobeno pro tento motocykl.A byl by to jediný ze dvou BMW motocyklů tedy s BMW M 1000 RR 2021.Tento naháč by měl dvě spojky a řadil by automaticky kdy by neřadil v zatáčce a vytáčel by motor jen na výjezdech a s pomalou rychlostí tedy okolo 50 km/h tehdy by se mohl vytáčet do omezovače.Tento naháč by byl celkově rychlejší a hlavně pružné zrychlení by bylo brutální ovšem motocykly by měli antiwhelie tedy  zamezení zvedání předního kola.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o DSG u převodovky v Suzuki Hayabuse 1300.Byla by vyrobena přímo na míru k motoru Hayabusy 1300.Motorka by měla lepší zrychlení ze 200 na 300 km/h což je dominantní vlastnost Hayabusy tedy dosáhnout 300 km/h.Hayabusa 1300 by byla rychlejší a to hlavně při pružném zrychlení a kdy by se vytáčela do omezovače jen při výjezdu z pomalé zatáčky a pak by už řadila bleskově v automatu před omezovačem.Každá značka která by měla být součástí Koncernu přejmenovaného na Škodu z Volkswagenu by mohla dostat dvouspojkovou převodovku.Tedy všechny značky by měli být součástí koncernu Škoda.Tedy například BMW ,Aprilia ,Kawasaki a nebo Harley Davidson.Tedy museli by být skoupeny a zařazeni do koncernu Škoda.         

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Ducati V 4R u Policie na Slovensku.Tedy V4R by mohlo být na Slovensku okolo 10 kusů.Každá motorka by měla Polepy v zelené barvě s názvem Policia.Policejní V4R by byli dost rychlý nato aby byli rychle i u vybrzďování kamionu hned a nebo by mohl být u problémech v občanském soužití.Každá motorka Ducati V4R by byla nakopírovaná do nové voňavé motorky.Každá motorka u Policie by měla majáky ,sirény ,rádio a zbraň v kalaschniovu místo motoru protože by byl transformer.Každý transformer by byl neprůstřelný a mohl sloužit jako ochrana při přestřelce.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o motorkách u Policie v Německu.Mělo by se jednat o BMW M 1000 RR 2021.Tato motorka je to nejrychlejší co jde dnes sehnat a navíc i dobře vypadá.Tato motorka by mohla jezdit po dálnicích bez limitu a taky po okreskách.Tato motorka by měla modré barvy jaké používá Policie v Německu,pak by měla majáky ,sirény a rádio a útočnou zbraň kalaschnikov.Každá motorka tohoto ražení by byla dokonale krásná a mohlas se zavést u sboru u Policie kdy by řidič pobíral plat 600000 korun.Každý motocykl M 1000 RR by byl dokonalý stíhač zločinců a zavedl by na ulicích klid.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Hondě Firebalde  2021 u Policie ve Francii.Zde by měla sloužit u Policie Honda CBR 1000 RR 2021.Měl by sloužit u Policie v polepech Francouzké Policie ,dále by měla sirény ,majáky ,rádio  klaschnikov v kufru motocyklu který y nešlo ukrást protože by to byl transformer a při dobívání se do mtotrky by vznikl nesnesitelný zvuk tedy jeho hlasitost že by zločinec utekl pryč.Každé Hondě CBR 1000 RR 2021 by to u Policie šlo výborně kdy by  jeho řidič měl plat 600000 a s tím spojený oboustranný respekt.Každý transformer by dokázal jed až 300 km/h kdyby bylo urgentně zapotřebí Policie ve Francii.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Policii v Polsku.Věc se má tak že by měla být v Polsku policejní motorka ve formě  Yamaha R1M1.Každy superbike v Polsku ve R1M1 by byl děsivě rychlý a tak by mu žádný zločinec neujel nebo by stíhal vyřešit problémy v občanském soužití.Každý superbike by měl polepy Polské Policie ,měl by maják a sirénu a také rádio.Nic by mu nechybělo tedy by ,měl i kalaschnikov v kufru s deseti zásobníky.Každý transformer by byla Yamaha R1M1 a tak by se do prostoru kde byl před tím motor by se dali přes vyklápěcí sedadlo dávat různé náklady jako obušek ,tazzer ,nebo svítící trojúhelník.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o 50 centu a o tom kdo je jeho posluchačskou skupinou.Tedy 50 Centovi posluchači jsou mladí lidé do 27 let věku ovšem můžou být i starší výjimky ovšem do maximálně 40 let.50 Cent je dobrý interpret který má respekt takových lidi jako David Banner což je crunková legenda ,má ho rád i l L Cool J nebo měl ho rád DMX nebo Lil Jon a mají ho samozřejmě rádi kluci z jeho skupiny G Unit tedy G jednotky.50 Cent je raper od kterého mám všechny CDčka a jeho hudba se dá poslouchat pořád dokola jako je například Busta Rhymes u kterého si může člověk pouštět opakovaně jednu písničku i 10 krát za sebou.50 Cent je  a bude tedy vždy příznivcem mladých lidí.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Jay Z ovi a jeho posluchačské základně.Tedy lidi co ho poslouchají mají od 30 do 50 let.Tedy jde o dospělé lidi až starší lidi do 50 let.Jay Z má tvorbu hodně zaměřenou na mistrovská díla kdy udělal spoustu CD a mám všechny jeho CD.Jeho hudba dodává světu smysl kdy rapuje o tom že každých pět vteřin se narodí hvězda což je důmyslné a pravdivé vzhledem k tomu kolik je na světě lidí.Jay Z je s Beyonce nejlepší pár v hudbě kdy vydělávají miliardy a tvoří pohledný pár.Každý posluchač jay Za je starší protože jeho hudba je spíše unikátní styl kdy jeho hudba zní jako by jí stvořil bůh což stvořil a tak je Jay Z dalším umělcem kterého jsem stvořil.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o raperu Cassidym který je hodně ponořen do rapu a jeho tvorba je poučná a tak ho poslouchají starší lidé.Cassidy je tedy pro starší lidi od 30 do 60 let u příznivců Hip Hopu.Každý posluchač ve skupině u Cassidyho ej dobrý člověk protože Cassidy je vtipný a chytrý a nebýt raperra Swis Beatze by jsme o Cassidym ani nevěděli.Tedy každý raper má respekt ke Cassidymu protoež je to umělec také ve Freestyle což ej jeho deviza a jeho talent.Cassidy je tedy pro starší lidi a dokáže se dostat pod kůži každému člověku který miluje Hip Hop.Cassidy je už za vodou a je i bohatý.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Ice Cubovi a jeho posluchačské základně.Ice Cubova posluchačská základna je tvořena všemi druhy věku tedy od 15 přes 25 až do 60 let.Je tedy poslouchán všemi a je to tedy raper pro všechny.Je to protože je to gangsta rap pro všechny kdy jeho texty jsou drsné a zlé a tak dokáže dostat publikum do varů.Ice Cube děla velkou hudbu podobně jakou dělal zemřelý DMX před pár týdny.Tedy s velkým působením na libido každého člověka.Ice Cube je herec kdy hrál v pěkných filmech a tak má Ice Cube respekt všech diváků a také posluchačů.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Dr Dre a jeho posluchačské základně.Věc se má tak že Dr Dre poslouchá každý.Tedy jeho posluchačskou základnou jsou všichni od 15 let do 60 let.Možná i více ale maximálně tak do 70 let.Gangsta rap vytvořil něco s čím se musí počítat a protože je Dr Dre starej gangster tak i přes to dělá krásnou hudbu která je neoposlouchovatelná.Proslavil se hlavně deskou Chronic 2001 což byla hudba která byla mistrovská a je dokonalou i dnes.Od Dre mám všechno a vím že je dostupný na youtube.com a tak si můžu užívat jeho desky.Dr Dre je tedy pro všechny základny svým novodobým hip hopem i po 20 letech.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Eminemovi a jeho posluchačské základně.Věc se má tak že Eminem spadá do skupiny mladých lidí.Tedy lidi od 14 do maximálně 40 let.Spíše těch 30 je uvěřitelnějších ale 40 let je strop.Mladý lidé ho poslouchají protože je sprostý a mladí mají rádi vulgarismy a sprostotu.A proto je vítán spíše u mladých ovšem jeho hudba je taková že má představovat hnus a hnilobu a se svojí skupinou D 12 vytváří tedy hnus a hnilobu kdy rapují o hnusných děvkách apd..Eminem je se skupinou D12 určen mladému posluchači než staršímu a tak si hop užívají hlavně ty mladší a tak už to i zůstane.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Toyotě ,Mazdě a Nissanovi.Věc se má tak že by se měli vyrábět tyto vozy s jiným zavěšením než mají dosud.Bylo by to proto že současné zavěšení způsobují to že jdou kola do aček a to je špatně a je to hnusný druh tuningu tedy kola do áček.Museli by se vyrábět styl zavěšení jako má Audi A5 2021.Zde jsou kola pěkně rovně při tom když se praštíš autem na zem i při jízdě ve zvýšeném stavu.Každý automobil Asijské národnosti by měl mít příklad právě u Audi kdy vozy jako Audi A6 nebo RS6 mají podvozky pěkně rovně při tom když s autem praští na zem.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o bouncu tedy funkci zvedání všech kol v různých intervalech každé kolo a dokázalo se tak dostat z každé pasti a to u SUV levnějších.Tedy jako Nissan Quasquai ,Hyundai Tucson 2016 ,nebo Kia Sportage 02.0 disel.Tyto vozy by měli tedy funkci bounc v základu a to tak že by jí mohli používat kdykoliv tedy v terénu nebo i na parkovistě před přáteli.Funkci bounc by mělo dostat každé SUV z každé pasti v terénu.Tedy z bahna i ze sněhu.Funkce Bounc by byla jako lowrider a mohla se tak i prezentovat na parkovišti před přáteli.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o menších cesťácích a možnosti bounc.Tedy pro příklad bych vzal Ducati Multistradu 1200.Tedy ta by sloužila pro jízdu i v terénu a tak kdyby se zahrabala v písku nebo na šotolině tak by byla použita funcke bounc a mohla tak vyskákat z dané pasti.Tlumiče by tedy měli funkci bounc a dokázali tak skákat motorkou vždy každé kolo v jiný okamžik.Jedině takto by bylo možné se dostat z této pasti.Mohla by se zahrabat i v bahně a taky by funkce bounc dostala zelenou a mohla tak používat v každém terénu.Boundc by se mohl dávat na menší cesťáky z celého světa.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o vylepšených skůtrech 50ccm které by mohli i krásně zrychlovat s krásným zvukovým doprovodem a jejím závodění na planetě Motorek.Tedy pokud by najela vedle skůtru BMW M 1000 RR 2021 tak by se museli ze skůtru transformovat do Ducati V4 Speciale a mohl by s vyzivatelem začít závodit.Ten kdo by vyhrál by mohl toho druhého pozvat na pivo a po jednom pivku odjed domů.Mohli by se konat velká klání kdy by se závodilo mezi vytuněnými skůtry do 50 ccm tedy komplet motor ,válečky ,řemen chlazení s touto úpravou skůtru by mohl být skůtr až drsně rychlý a proto by ho šlo potkat na dálnici na planetě Motorkářů.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Yamaze T-max a jejich jízdě na dálnici která by byla 8miproudová  a pokud by vedle něj najela Kawasaki ZX 10R Ninja taky by s radosti jezdec na skůtru nechal motorku transformovat do Hondy Fireblade a začít závodit.Honda Fireblade 2021 má 217 koní a dokáže jezdit opravdu rychle jak je to u Fárošů zvykem.Ninja by měla co dělat aby Hondě stačila .Každá Honda CBR 1000 RR 2021by by byla vychovaná a kristalicky čistá tedy by nebyla divoká nebo temperamentní což by byla priorita.Každá Honda by dýchala luxusem a byla nakopírována v novotě s vůní novoty.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o superbicích a jejich dvou kotoučích vzadu.Věc se má tak že pří maximálním tempu třeba ve 300 km/h musí být na brzdy spoleh.Proto by zde byli kotouče v počtu dvou vzadu stejně jako je tomu ve předu.Vše by se muselo dobře nastavit tedy tak aby nástup brzd nebyl moc silný kvůli vzniku smyku ale museli by byt jemný ale také účinný.Každý superbike by tak mohl brzdit lépe a s větší jistotou což je třeba řešit protože motorky mají delší brzdnou délku než auta protože mají jen jednu stopu a proto nemůžou posbírat více místa dotyku s vozovkou a tak učeněji brzdit.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o supermotu a jeho dvou kotoučích vzadu.Kotouče vzadu v počtu dvou kusů je důmyslná věc která bude fungovat zvlášť pokud se bude brzdit před zatáčkou.Brzdy vzadu by museli být citlivé a i tvrdá proto aby řidič nešlápl na brzdu a motorka šla do smyku.Jde to udělat tak že se brzdy prostě nastaví a bude moci zadní kolo moci brzdit jak to vepředu.Kola by brzdili stejně a to by byla priorita tedy stejný brzdný účinek zadních brzd jako u těch předních.Dva kotouče by se taky nikdy nepřehřáli tak že by vadli což by byla dobrá možnost řešení brzd.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o dvou brzdách na zadní straně motorky tedy zadní brzdy které by měli být s dvěma kotouči a tak by dokázali brzdit i s lepší účinností a to u naháčů.Nastavení brzd a jejich tvrdost a jemnost je samozřejmosti u každého motocyklu s dvěma brzdami vzadu.Brzdy by navíc nikdy nevadly což by byla také priorita a mohli by zadní brzdy brzdit stejně jak ty přední.Tedy při sešlápnutí brzdy nohou ve 250 km/h by bylo i když by sešlápl silně brzdu tak by brzda nikdy nešla do smyku a byla nastavena na nejlepší účinek zároveň na bezpečnost.Bylo by tedy používání dvou kotoučů přínosné a prioritní.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o maxiskůtrech a jejich dvou kotoučích vzadu.U maxiskůtru by bylo používání dvou kotoučů důležité protože se jedná o těžké kolosy.Brzdění by probíhalo oběma páčkami na řídítkách kdyby levá páčka brzdila zadní kolo a pravá páčka by brzdila přední kolo.Dva kotouče by byli nastaveny tak aby byli citlivé a také tvrdé aby nedošlo ke smyku při nechtěnému silnému zašlápnutí.Každý maxiskůtr jako Ymaha T-Max,nebo Gilera GP 800 nebo Aprilia SVR by měli dva kotouče a mohli by je používat při urgentním brzdění kdy by nikdy kotouče navadli.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o choperech a jejich brzdách s dvěma kotouči vzadu.Tedy ke dvoum kotoučům vpředu by se přidali dva kotouče vzadu.Chopery by tento zásah potřebovali protože jsou těžké a potřebují rychle zabrzdit a tak by u choperů byli dva kotouče vzadu.Byli by nastaveny na citlivost i na tvrdost aby nevznikl při brzdění zadními brzdami smyk a navíc  by nikdy nevadli.Kotouče vzadu je věc po které kotouče volají kdy si budou moci jezdci s brzdami jen hrát a mít luxus i užívat silného brzdění.Každý kotouč by byl v rozměrech stejných jako u jednoho kotouče vzadu tedy by druhý kotouč do zadu byl stejně velký jako ten předchozí.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o skůtru 50 ccm. A jeho dvou kotoučích na zadní brzdě.Správně by tomu bylo když by mohli si řidič užívat brzdění na 50ccm.Brzdy by se samozřejmě nikdy nepřehřáli a nevadli .Skůtr 50ccm..potřebují tyto brdy tedy vzadu kotouče a i ve předu dva kotouče které na skůtru 50ccm nejsou.Tedy zde by šlo o čtyři kotouče kdyby mohli dělat s motorkou whelie a také zastavovat na předním kole což by na skůtru s dvěma kotouči bylo jednoduché.Ovšem měli by to být bezpečné protože by brzdy měli správné nastavení tedy aby brzdy sami nedělali nechtěné smyky.Ovšem to by s vyřešilo tak že by brzdy byli jemné ,citlivé a také tvrdé aby nedocházelo ke smykům.Vždy když by motorka zabrzdila tak by se zastavila na fleku a vyhnula se všemu nebezpečí které by hrozilo a stala se soběstačnou tedy řidič by zde byl jen jako ukazatel směru jízdy.

 

 

Nyní byhc chtěl hovořit o elektrické Hondě CBR 1000 RR Fireblade .S tím jak půjde doba tak se budou elektrifikovat i superbiky.Tedy začnou se vyrábět elektrické Fároše s maximálkou 250 km/h ze na začátku a později i 300 km/h.Zrychlení bude do 2,5 sekundy a výkon bude mít do 230 koní.Motorka bude jezdit na jeden rychlostní stupeň nebo se vymyslí převodovka pro elektrický Fároš.Fireblade bude děsivě rychlé a bude mít dojezd 600 km/h i v rychlém tempu kdy baterku při plném tempu na okruhu sežere baterku za 2 hodiny.To je budoucnost superbiku od Hondy.                       

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o BMW M 1000 RR 2021 a jeho plně elektrické verzi.Měla yb dojezd okolo 600 až 700 kilometrů a měla by výkon 220 koní  zrychlení na 100 km/h za 2,4 sekundy a jela maximu 300 km/h.Cena motorky by byla 800000 korun.Každý superbike od BMW by byl dokonale navržený i dokonale postavený kdyby mohl mít hlavně skvělou dynamiku hlavně v pružném zrychlení kde by excelovala.Tedy M 1000 RR v elektrické verzi by bylo rychlejší a zábavnější než benzín.Elektrické vozy si pomalu začínají dělat respekt tak tomu bude i u superbiků od BMW.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Ducati V4 Speciale a její plně elektrické verzi.Každý motocykl s V4  superbiků by měl výkon od 220 do 250 koní.Jel by 300 km/h hned na začátku protože by byla Ducati v koncernu Volkswagen.Jde hlavně o baterie které by museli být dimenzovány na vysoký výkon  a tak by mohli superbiky jezdit nahraně na okruhu okolo 2 hodin a pak by se museli nabít kdy by na okruhu byli dobíjecí stanice a ty by dokázali dobít motorku za 15 minut.Každá Ducati ej umělecké dílo a patří na cestu a proto budou muset jezdit alespoň stejně rychle nebo i více.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Gileře GP 800 a její plně elektrické verzi.Elektrická verze by měla dost prostoru pro baterie.Byla by poháněna řetězem i válečky zároveň.Elektrická GP800 by měla výkon 100 koní v elektrice což by už způsobilo zájem o tuto motorku.Vlastně by skůtry byli nejvyhledávanějším motocyklem na trhu protože by jezdili jako blesk a to na jeden stupeň stejně jako před tím u benzínového motoru.Tedy 100 koňová verze by dokázala zrychlit skůtr na 100 km/h za 2,8 sekundy  a jela v maximu 230 km/h což by šlo prosadit a mohlo by to být bezpečné.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Aprilii Dorsoduro a jejím plně elektrickém sourozenci.Dorsoduro by mělo dojezd 600 až 700 kilometrů a mohl by jed v maximu 250 km/h a zrychlovat na 100 km/h za 2,8 sekundy.Měl by výkon 150 koní což by elektrika mohla s lehkým a mrštným motocyklem pěkně zacvičit.Mohla by motorka jezdit na okruhu i 2 hodiny v plné tempu.Baterka by se po dobití na okruhu mohla i dobíjet a to na plnou kapacitu za 15 minut což by byla běžná hodnota a komu by stačila polovina energie tak by čekal 7,5 minuty a mohl zase jezdit na okruhu co by to dalo.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Kawasaki H2R a jejich elektrické verzi.H2R by měla výkon 250 koní,a mohla tak jed v maximu 300 km/h a zrychlovala by na 100 km/h za 2,4 sekundy.Elektrická H2R by měla brutální zrychlení z 200 na 300 km/h  baterky by měli dojezd 600 až 700 kilometrů.Každá motorka jako H2R  by mohla jezdit 2 hodiny při plném tempu na okruhu kde by se po vyjetí baterie mohla baterie dobít na okruhu a za 15 minut by bylo nabito a samozřejmě pokud by chtěl jezdec tak by mu stačilo i 7,5 minuty a měl by baterii nabitou do poloviny na nějakých 350 kilometrů a mohl tak jít si zařadit na okruh.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Yamaze  Midnight Star 1800  a její plně elektrické verzi do zásuvky tedy plnohodnotně elektrická verze.Midnight Star 1800 by měl baterii s dojezdem 700 kilometrů což by stačilo protože by se sebou nemusel vozit větší a a výkonnější baterii a aby motorka moc nenabila na hmotnosti.Měla by maximální rychlost 200 km/h  na ní omezovač a zrychlovala by na 100 km/h za 3,5 sekundy.Tedy výkon by byl 150 elektrických koní.S tímto nakoňováním by mohla být na dohled i supermotu.Elektrický Midnight Star by byl jak pro klidné se kochání krajinou tak i rychlou jízdou do 200 km/h.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Harleyi Davidsonu Elektra Glide a jeho verzi v plné elektrifikaci.Elektra Glide by měla dojezd 700 kilometrů a mohla jezdit i ve dvou v plné dynamice a baterie by při plném tempu a to 200 km/h mohla jezdit i 2 hodiny a pak by stačilo motorku dobít za 15 minut a mohlo se pokračovat klidně ve stejném tempu.Elektra Glide by měla výkon 150 koní a zrychlovala by na 100 km/h za 3,5 sekundy což by bylo velmi slušné.Elekrifikovat Elektru Glide by bylo důležíté aby šla jako vzor k propagování elektromobility.Elektrická Elektra Glide by byla výbornou motorkou která by byla navíc tichá a což by bylo důmyslné a exkluzivní.               

 

       

Nyní bych chtěl hovořit o záchranném kamionu s návěsem který by sloužil jako Rychlá záchranná služba a to na planetě Závodníků pro všechny.Vždy když by bylo na místě více zraněných taky by se volal kamion s návěsem a ten by musel na místo pouze vzduchem tedy by zastavil dopravu díky sirénám a majákům a mohl sletět dolů k místu zásahu.Každý transformer by dokázal být na místě do 10 minut kdy by po dosednutí na místo zásahu mohl provoz být obnoven.V kamionu by se dalo i operovat tedy by zde byli i chirurgové připraveni pro práci se zraněnými tedy například otevřené zlomeniny by se řešili namístě  až do příletu do nemocnice kde by byl heliport pro náklaďák a tak by mohli dooperovat v kamionu nebo by přemístili pacienta do nemocnice ovšem při řešení operace v kamionu by se měla většinou operace dokončit v kamionu respektive jeho návěsu.

  

 

Nyní bych chtěl hovořit o Záchranném kamionu na planetě Lamborghini.Věc se má tak že by zde měli existovat kamiony pro Rychlou záchrannou službu  které by při příletu zastavili dopravu ve vzduchu a dolu slétl trasnformer na místo zásahu ,Pak by se mohli v kamionu provádět operace ihned a bez nutnosti převážet zraněné do nemocnice by přiletěla k pacientům.Mohlo by se jednat o otevřené zlomeniny ,nebo krvácení do mozku nebo vnitřní krvácení a tak by kamion mohl dané zranění dělat na místě což by bylo důmyslné a chytré tedy zavést kamion s operačními sály kterých by mohli být tři.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o planetě Porsche a jeho záchranném kamionu .Kamion by létal na místo zásahu kde by zastavil provoz  a mohl slétnout dolů k místu zásahu.Zde by mohl začít ihned operovat například popáleniny a jiné zranění které by bylo důležitější dělat na místě a tak by v kamionu mohlo operovat těžké případy na místě  kde by bylo volných 3 sály a 6 operaterů.Každý tarnsformer by mohl letět do nemocnice v běžném provozu tedy bez majáků a sirén a mohl by doletět až do nemocnice na přistávací port pro kamiony s návěsem a zde by mohl i nadále dooperovat pacienty nebo by se převezli do nitra nemocnice.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o planetě Prémiových vozu a zde by operoval záchranný kamion.Zachranný kamio by létal na místo kde by bylo evidováno spoustu zraněných jako fraktury,popáleniny nebo vnitřní krvácení v těle nebo krvácení do mozku.Každý kamion s návěsem by přiletěl k místu se sirénami a majáky kdyby zastavil dopravu.Na místě nehody by přistál kamion s návěsem a mohl ihned začít operovat pacienty.Bylo by to lepší než kdyby zemřeli pacienti při převozu do nemocnice ať už vzduchem nebo po zemi .Každý výjezd by musel mít 6 operatérů kteří by mohli ihned začít operovat s veškerou výbavou pro operátory byli by zde operatéři se sestřičkami které by například podávali skalpel a nebo lidi kteří by hlídali krevní stav u pacienta.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o planetě Hothatchů a jejich Záchranném kamionu.Věc se má tak že by na místo zásahu létal kamion který by mohl  ihned začít operovat pacienty s popáleninami nebo krvácením do mozku nebo krvácení do těla.Každý výjezd by byl důležitý protože by se pomoc dostala k pacientům hned a tak by dokázali zachránit lidi.Po obsazení tří lidí by mohl kamion letě zpátky a operovat za letu až do přistání v nemocnici kde by byl port pro kamiony a hned by se rozhodovalo jestli dooperují lidí vevnitř nebo v kamionu .Ovšem díyky rozdělané práci v kamionu by bylo lepší dooperovat pacienta v kamionu.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o planetě Formuel 1.Kdyby se stala nehoda v F1 s vážnými zraněními tak by přiletěl kratší kamion bez návěsu a vněm by byli dvě místa pro operační sály operační team tedy 8 lidí.Každý kamion by tak mohl zachránit řidiči život při tom když by přiletěl kamion na místo zásahu.Ihned by se mohlo začít s operací a zachraňovat životy.Kaminy by mohl letět do nemocnice kde by přistál na speciální port pro kamiony.Takto by bylo lepší dopérovat pacienta na portu protože by operace byla už rozoperována .Pacient by měl špičkovou pomoc a mohl tak být zachraněn díky Záchranném kamionu.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Záchranném kamionu na planetě SUV.Planeta SUV by mohla používat Záchranný kamion kdyby se v terénu stala nehoda s vážnými zraněními kdyby se SUV překlopilo na střechu nebo při haváriích na asfaltu které by bylo na planetě 20 procent.Tedy po příletu kamionu na místo by slétl  s majáky a sirénami a zastavil by provoz.Mimochodem auta ve vzduchu by mohli být pouze SUV.Každý kamion by mohl začít ihned operovat pacienty s popáleninami ,krvácením do mozku nebo krvácením vnitřní v krajině těla.Každý kamion by dooperoval  pacienty s výbavou kterou by kamiony měli kde by měli všechny prostředky k operaci.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Planetě Gran turismo kde by existovali kamiony pro záchranu.Kamiony by létali vzduchem a zastavili by provoz a mohl slétnout dolů k místu havárie a závod by byl zastaven .Při vážném zranění by byli potřeba operatéři a taky by se mohli použít kamions 9 lidi na palubě kamionů kteří by se starali o zdraví zraněných.Takto by se neriskovalo zdraví převozem do nemocnice  a mohli by začít s operací už na místě což by zvýšilo šance pro přežití bez velké ztráty krve.Léčili by na místě zlomeniny,krvácení do mozku ad těla ,popáleniny, zlomená žebra.Vždy by se na této planetě dokázali dostat kamiony nejrychleji k místu zásahu což by bylo prioritní.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o zkoušce kamionu v rychlosti na Ehra Lessien.Tedy byli by dny které by byli zaplaceny kdy by mohli zkoušet řidiči maximální rychlost která by mohl být od 190 do 250 km/h což by měl být strop .Tedy kamiony by byli soběstačné bez použití transformera tedy pouze v konvenčním stavu ovšem.Ve stavu transfomera by to už byli jiné hodnoty kdyby se mohl kamion řítit rychlosti až 300 km/h a měli stejnou dynamiku jako Super SUV.Každý transformer by byl lepší i v zatáčkách kdyby byl kamion odlehčen transformerem a tak by měl kamion stále svojí dynamiku podobnou jako motokára.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o planetě Závodníků pro všechny auta.Zde by měli kamiony při defektu za jízdy vyměnit pneumatiku která by byla umístěna pod sedadlem řidiče ve smrštěné stavu.Tedy by ze byli pneumatiky na všechny kola zvlášť.Planeta Závodníků by vítala i kamiony protože by sem mohli všichni transformeři tedy i čtyřkolky.Každý kamion by mohl být buď konvenční nebo transformer kdyby samozřejmě měl být  transformer rychlejší než konvenční kamion.Tedy gumy by se měnili za jízdy při závodu a tak by odpadlo vyměňovat gumy manuálně.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o měnění gum u superbiků.Tedy když by byla guma u motorky pichlá tak by se zvedla motorka do výšky 10 centimetrů na gumě které by byl pichlá a tak by se guma opravila.Dělo by se to při rychlosti 50 km/h a guma by se tak mohla snadno vyměnit.Gumy u moto jsou umístěny ve vidlici a uvnitř motorky proto se musí zvedat o 10 centimetrů pro bezpečnou výměnu pneumatiky která by byla smrštěná uvnitř transformera a byla by smrštěná.Každá pneumatika by mohla, být v transformerovi tedy přední i zadní a to vždy po dvou kusech.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o motorovém prostoru u výletní lodě kterou by poháněla loď lokomotiva respektive její síla protože lokomotivy jsou jak už jsem říkal nejsilnější transformeři kdy dokážou táhnout vagony rychlostí 350 km/h což znamená největší sílů a to ještě větší než u dopravních letadel.Tedy byla by zde umístěna lokomotiva která by byla spárována s lodním šroubem a tak by mohla lokomotiva pohánět celou loď.Každá lokomotiva by tedy využila svojí sílu a mohla pohánět loď až 50 km/h pro bezpečnost přepravy pasažérů.Lokomotiva by mohla táhnout loď a to přes celý Atlantik kdyby na ní foukal vítr a mohla se tak dobíjet.Tedy lokomotiva by poháněla pouze šroub a elektřinu by poháněl jiný transformer jako třeba Ferrari 812 Competizione.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Mercedesu SLS a jeho použití u technických služeb v Německu.Jelikož by byl motor pryč protože by šlo o transformera tak by se dal použít pro barvy na malování pozemního značení.Nebo dávání na lampy na ulicích vánoční ozdoby nebo strojení vánočního stromku.SLS by mělo velký prostor pod kapotou protože motor SLS je veliký.Tento vůz by měl vzduchový podvozek pro zvětšení světlé výšky a měl by funkci bounc pro dostání se z každé pasti.Tento vůz by uměl přes 300 km/h  ovšem pro službu u technických služeb by byla rychlost snížená na 250 km/h aby řidiči nezávodili.Řidiči SLS by navíc pobírali plat 600000 korun při řízení SLS tedy pouze Mercedesu SLS.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o 3D navigace u Rally.Tedy by se údaje zobrazovali za volantem a také na předním skle kde by se díky funkci Head Up display mohla zobrazovat cesta která se právě pojede.Tedy by nepotřebovali navigátora a to ještě nepočítám že by hlasem navigoval transformer místo spolujezdce.Auto by bylo lehčí od 50 do 120 kilo které navigátoři můžou mít.Každý vůz by byl transformer a ten by se nikdy nezmýlil a byl dokonalým navigátorem kterému by se dalo věřit.Takto by řidič nedělal chyby.Měl by zavedený zvuk od transformera do přilby.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o 3D navigaci u vozů v závodech GT3.Vozy by měli navigaci o cestě a transformer by mohl říkal rychlost kterou má projíždět zatáčku nebo že přijde šikana nebo že má brzdit ze 280 km/h.A 3D navigace by byla umístěná za volantem kde by se ukazovala informace o trati a o zatáčkách a šikanách které přijdou a také by se používal Head Up Display s popisy navigace tedy kdy zatočit a jakou rychlost při tom mít.Tedy z rychlosti 300 km/h jak a kdy mám zabrzdit jestli silně a nebo lehce.Transformer by byl dokonalým způsobem jak jezdit a nehavarovat kdyby havárie nebyla na vině transformera ale řidiče.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Jachtách od značky Mercedes které by byli nejluxusnější na světě a tedy mezi nejlepšími.Každá jachta při osobním použití by měla svého kapitána a za cenu 65 miliard korun by měl majitel vše od bazénů,kuchyně ,sauny biliard ,15 ložnic tedy 15 kajut a mohli se opalovat venku u bazénu .Jednalo by se o nejdražší a nejlepší jachtu vedle těch o kterých budu hovořit.Každá Jachta by byla pokrytá mramorem, hliníkem a karbonem.Každá jachta by byla pro každého kdo by na ní měl tedy nejbohatší lidi na světě což by se ujalo a jachty Mercedes by šli na odbyt kdyby se plně okopírovala a byla vytvořena.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o jachtách od Rolls Royce.Jachta Rolls Royce by byla v bílé kůži po celé ploše jachty tedy křesla,sedačky,zdi a podlaha by byla z mramoru.Jachta RR by měla mít velký bazén délce 10 metrů a šířce 5 metrů,byli by zde lehátka z bílé kůže odolné proti vodě.Byla by zde kuchyň ,kino a loď by řídil kapitán s vlastním pokojem pro odpočinek tedy by byli dva kapitální kteří by se střídali.Každá jachta by byla superluxusní a měla by vše na co by si člověk vzpomněl a měla 15 superluxusních kajut.Celá loď by šla pořídit za 62 miliard korun.

 

 

Na obrázku je Audi RS6-R od ABtu.