Jdi na obsah Jdi na menu

Výměna prasknuté gumy ve 300 km/h u supersportů

praskla-guma-ve-300-kmh-a-v-1-vterine-nova-guma.jpg

Nyní bych chtěl hovořit o supersportech a jejich možnosti prasknutí gumy ve 300 km/h.Věc se má tak že by při prasklé gumě ve 300 km/h měla být ve vteřině být guma vyměněna za gumu která by byla v prostoru motoru protože by auto motor nemělo a  jednalo se o transformera.Tato guma s kolem by byla stejná jak ostatní čtyři kola a vyměnila by se normálně přes karoserii a celou hmotu až ke kolu.Tedy by se gumy měnili kus za kus a to v jedné vteřině.Ve 300 km/h by transformace mohla proběhnout za jízdy kdy by se kolo přidalo k ostatním rotujícím kolům ve stejném rytmu.V prostoru motoru by mohli být dvě kola a to jedno přední menší a zadní větší.Kola by se měnili tak že by se prasklé kolo neboli malá dírka zalepila samostatně lepící sadou tak že by se kolo napustilo lepidlem skrz hmotu a prostoru motoru a kolo nasálo vzduch a tak se opravilo.Když se guma opraví bude k dispozici ihned k dalšímu použití.