Jdi na obsah Jdi na menu

Vyrovnávání karoserie v zatáčkách díky tlumičům

tlumice-a-vyrovnavani-kol-v-zatackach.jpg

Nyní bych chtěl hovořit o vyrovnávání kol v zatáčkách u supersportů a u super SUV.Věc se má tak že by tlumiče například při slalomu a zatáčení držela vnitřní kolo ve vzduchu tak by toto kolo bylo nově tlačeno k zemi a tak by auto jelo rychlou zatáčku jako po kolejích.Tedy vnitřní kolo by se nikdy nezvedlo nebo odlehčilo a bylo vždy na silnici a náprava by byla vždy srovnaná.Tedy vnitřní kola v zatáčkách by byla tlačena tlumičem k zemi a pneumatika by se vždy dotýkala při extrémním náklonu vozovky.Tedy takto by se dosáhlo lepší přilnavosti a vyšší rychlosti v měřením kole.Tedy jak slalom tak projíždění pomalých i rychlých zatáček by bylo projížděno na limitu vždy s vnitřní gumou na vozovce a bez náklonu.Náklon by byl problém který by byl díky jednotlivým tlumičům potlačen a auto by se nenaklánělo a jezdilo jako po kolejích.